nonlocality Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Hello, jeg lurer på hvilken modifikasjoner til spill du syntes er bra. Skrive gjerne litt om hva det handler om og hvilket spill mod`n tilhører osv. Half Life 2 ->CTF beta & ->Gary`s mod Alien vs predator 2: ->X-Coop: Nesten som single player del, men med venner via Internett, les her for mer info Jeg har ikke så mye peiling på mods, så listen her er ikke så lang. PS: CS og CSS kan vi bare glemme i denne omgang Lenke til kommentar
ZigZag Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Hei Jeg spiller modene BF Vietnam -> Point of excistense (Lik som BF2 kommer til å bli). BF 1942 -> DC_Final, Desert Combat, Forgotten Hope. Herlig moder alle sammen. Kom å prøv. Lenke til kommentar
willy_seff Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Digger cs 1.6 med WC3 mod og Gun Game, de er fete har konvertert til css nå og spiller MYE wc3 med deathmatch så jeg spåner hele tiden. KillStats1.1.1 hlclock warmup Death beem laser_tag_1_1 infiniteammo Lenke til kommentar
mr. Zilter Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Jeg spiller noe Gungame til CoD4, det er fett. Er ganske god også, vinner ganske ofte. Lenke til kommentar
NoobCannon Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Pirates Vikings and Knights, beste sourcemodden evah! Link Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Må si at Garrys mod er noe av det bedre jeg har vært borti. Syngery var også ganske fett, ikke helt min smak da Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Bra å poste i en 4 år gammel tråd som bare hadde 3 innlegg fra før av Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Burde kanskje begynne å se på datoen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå