mcgroven Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Bioware er kjent for flere gode rollespill. Nå har polske CD Project fått starthjelp av utviklergiganten. Resultatet skal bli The Witcher. Les mer Lenke til kommentar
Hawko Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Jeg forventer ihvertfall ikke noe storverk, men interresant var det... Hvor nært er samarbeidet melleom Bioware og CD Project? Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 10. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2005 Jeg forventer ihvertfall ikke noe storverk, men interresant var det... Hvor nært er samarbeidet melleom Bioware og CD Project? Nøyaktig hvor nært de jobber sammen er vanskelig å svare på. Det som er fakta er at Bioware har hjulpet til med grafikkmotoren og en god del promotering. Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Tja, det ser veldig pent ut i alle fall...får håpe det blir bra spelbarheit og historie. Eg forventar meg ei litt betre historie når eg ikkje får bygge karakteren eg startar med sjølv. Men dersom Bioware har tru på det, er det jo lovande. Kay Lenke til kommentar
blured Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Grafikken så veldig bra ut spør du meg. Men så lenge spillbarheten ikke er bra, så har ikke grafikken så mye å si. Men etter å ha sett bildene fra spillet, har jeg faktisk ganske store forventninger. Hvis spillbarheten er like bra som grafikken du så på bildene kan du regne med at jeg kjøper det. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Bioware = genial Og når Bioware har, om så bare en liten finger, med i spillet, så lover dette bra. Og med det at de har en til nå lovende story fra en, for meg ukjent, forfatter, så kan dette bli bra. Kanskje 2006 blir et bra RPG år. Om Atari kommer med Neverwinter Nights 2, og så dette, så kan det bli litt bedre enn andre år. Btw, når man har Bioware for nesen, når kommer Dragons Age????????? Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Trur grafikken er litt utdatert om spillet skal komme ut i 2006. men historien virket lovende historien er viktigst. bioware sa for ikke lenge siden at det ikke va sikkert at dragon age kom i 2005 Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Tja, det vil vel vise seg kor utdatert grafikken vil vere...men med det grafiske detaljnivået spel har allereie i dag, meiner eg at den artistiske kvaliteten har vel so mykje å seie som den tekniske. Og den ser jo svært lovande ut. Dramatisk lyssetting of stemningsfylte bilete, akkurat slik eg likar det. Det blir spennande å sjå korleis historia blir, men dersom den er skriven av ein av dei beste fantasy-forfattarane i eit land med over 38,5 millionar innbyggjarar kan det vel ikkje vere so veldig gale? Trur eg tek sjansen på å glede meg litt til The Witcher, i tillegg til alle dei andre spela eg ser fram til i 2006 (NWN2,Gothic3,TES4,Civ4...). Det kjem til å bli eit bra år. Kay Lenke til kommentar
Tahiro Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Håper man virkelig kan svinge det sverdet og blokkere sånn at skills er basert på spilleren og ikke ett typisk jalla stats system. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Trur nok du bør regne med "jalla-systemet", Tahiro, når det er BioWare sin motor som blir brukt Jeg foretrekker det, så it's all good ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg