asad Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Er det bare å gå til legen og spørre om en slik en eller? Hvor mye koster det ca å få testet seg? Har aldri hatt allergi, men merker nå at det kiler som faen mellom nesa og halsen, mulig bare noe som går over, men jeg vil bare få testet meg..er så sinnsykt ubehagelig følelse Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Bare bestill time hos fastlegen, ta blodprøve, vent 1-2uker på svar. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Kan muligens ta en sånn "rispetest" eller hva det nå kalles. Går ut på at de gir deg en drøss små "skrubbsår" på armen og drypper diverse væsker over hvert. Hvis det begynner å klø/blir rødt/hovner opp er du allergisk. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Kan muligens ta en sånn "rispetest" eller hva det nå kalles. Går ut på at de gir deg en drøss små "skrubbsår" på armen og drypper diverse væsker over hvert. Hvis det begynner å klø/blir rødt/hovner opp er du allergisk. Vil tro de gjør dette først, og blodtester etterpå hvis det er mye utslag på den første testen. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 rispetest taes bare der det er tilgjenglig, større legesentere, eksperter eller sykehus... Lenke til kommentar
asad Skrevet 9. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2005 Noen her som sliter med allergi? Må være helt uutholdelig å ha den kløen mellom nesa og halsen? hadde sånn ifjor en gang, i sommmerferien. Hadde en tilnærmet følelse idag, og ble skremt som fean, faktisk. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Er multiallergiker + at jeg har astmaallergi og anstrengelsesastma. Derfor er utslaget litt annerledes med meg. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 jeg testa meg for appelsin/syre-allergi. tok blodprøve. kosta en 2-300spenn. morra di betaler sikkert det gjorde min! Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Tok en sånn rispetest en gang... Var plagsomt å måtte sitte der å se på sårene, men ikke kunne ta på de. Var som om de skrek av jeg skulle klø på dem, lurer på hvordan det er for de som faktsik er alergiske, jeg... Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Noen her som sliter med allergi? Må være helt uutholdelig å ha den kløen mellom nesa og halsen? Har pollenallergi. Men begynn å røyke. Det dreper det meste ned igjennom systmet som gir utslag på allergi. Funka for meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå