FpsStu Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Har fått en eller annen form for Spyware eller noe på MSN. Kan hende det var fra en person som la meg til i lista hans for noen dager siden, men jeg la ikke han til, blocka han ikke heller Hvordan fikser jeg det? Lenke til kommentar
alos Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 den meldingen har ikke noe med MSN å gjøre.. Det er en net send melding fra Windows sitt innebygde meldings system. Desverre husker jeg ikke hvordan man stopper det. Lenke til kommentar
covah Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Slikt slår du av Messenger tjenesten (som ikke har noe med MSN Messenger å gjøre i det hele tatt). Gå på Start - Kjør, skriv inn services.msc og trykk på OK. Finn "Messenger" på lista og dobbeltklikk på den. Trykk først på Stop. Sett deretter Startup type til Disabled. Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Ikke klikk OK i alle fall. Det er nok en som prøver å hacke deg....? Det anbefales forøvrig å deaktivere Messenger - som ikke må forveksles med chatten din Enklest gjør du det ved å kjøre ShootTheMessenger: http://grc.com/stm/shootthemessenger.htm Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Evt så kan man innstallere SP2 (forøvrig en finfin ting å gjøre uansett), da messenger-service slås av automatisk da. Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Evt så kan man innstallere SP2 (forøvrig en finfin ting å gjøre uansett), da messenger-service slås av automatisk da. Tiltredes. Godt observert Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 9. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2005 Thx... Borte vekk med covah sin metode. Liker ikke SP's, alle er pakka med et eller annet nytt som gir deg blue-screen mareritt Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Thx... Borte vekk med covah sin metode. Liker ikke SP's, alle er pakka med et eller annet nytt som gir deg blue-screen mareritt det er viktig å installere sp2. det er for din egen og andres sikkerhet. jeg har ikke opplevd blåskjerm på grunn av dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå