Andeby Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 (endret) emne tittelen forklarer det meste. offtopic:ett spørsmål jeg skal bestille juiced fra bestshop.no er det en bra butikk takker på forhånd på svar Endret 9. juni 2005 av snoop dogg Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 (endret) Prøvde demoen og er ikkje så positiv til det spelet. Men det var demoen. Besthop: Billig men har dårlig erfaring med dei. Endret 9. juni 2005 av Kjet!l^ Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Jeg har juiced, har bare spillt det en times tid, synes ikke det var noe spes... helt greit liksom Lenke til kommentar
Fedorov Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Kom ikke dette spillet for lenge siden? Prøvde det på Xbox og det var heller dårlig. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 http://gamer.no/product.php?productId=16155 Lenke til kommentar
0069 Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 emne tittelen forklarer det meste. offtopic:ett spørsmål jeg skal bestille juiced fra bestshop.no er det en bra butikk takker på forhånd på svar nei.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå