Howard Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Shuttle melder om at deres XPC-bokser med sokkel 939 støtter AMD Athlon med dobbelkjerne. Det eneste som må til er en BIOS-oppgradering. Les mer Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 (endret) Spennende? Ikke for å være slem eller noe, men er dette en nyhet på noen som helsts slags måte? Hadde det vært hovedkort der denne oppdateringen ikke hadde vært mulig så hadde det kanskje vært spennede. AtW Endret 9. juni 2005 av ATWindsor Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Dette er noe jeg har regnet med hele tiden, siden det er sagt at alle S939-hovedkort vil fungere med X2 hvis man oppdaterer BIOS. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Det var bra at hovedkortene støtter Athlon 64 X2. (Selv om jeg ikke har Shuttle) Lenke til kommentar
SintBrus Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Hva skjer med de som har SN95G5 da? Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Og alle andre Socket 939-hovedkort? Støtter kun enkelte chipset fra nVidia og Via X2, eller hele bunten? De som ikke støtter det, og trenger BIOS-flash; vil man få skjermbilde i det hele tatt med en X2, eller må man bruke en annen prosessor først for å flashe BIOS, for å så kunne bruke X2? Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Yeeeeeeha! Ain't this my lucky day ! Dette er jo helt overlegent! Kansje jeg får tak i en 4200+ (x2) Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Hva skjer med de som har SN95G5 da? Bare luft mellom ørene? sist jeg sjekket var sn95g5 en shuttlemaskin med 939. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Spennende? Ikke for å være slem eller noe, men er dette en nyhet på noen som helsts slags måte? Hadde det vært hovedkort der denne oppdateringen ikke hadde vært mulig så hadde det kanskje vært spennede. AtW Helt enig. Hører kanskje til på forumet som en liten notis? Lenke til kommentar
Kjellrs Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Hva skjer med de som har SN95G5 da? Bare luft mellom ørene? sist jeg sjekket var sn95g5 en shuttlemaskin med 939. Snakk om bjelken i sitt eget øye... her kom det en annonsering for 2 av 3 socket 939 modeller fra Shuttle, hvor SN95G5 ikke er med. Spørsmålet da er hvorfor. Enten kan den ikke støttes, eller så er akkurat denne modellen forsinket. Lenke til kommentar
vwik Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Jeg testet den nye BIOSen til SN25P for en uke eller to siden. Jeg har sålangt en Winchester kjerne (og vet ingenting om hvordan X2 fungerer enda), men mitt system ble ustabilt etter oppgraderingen. Da jeg gikk tilbake til "gammel" BIOS ble systemet stabilt igjen. Er det andre som har liknende erfaringer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå