TrondH Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Har Lyse (tv-telefon-internett) et eget forum? Prøver å søke meg frem til porblemene mine med kabling, men finner ikke svar. Lenke til kommentar
uburen Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Velkommen i klubben. Hvis du hadde fulgt med i dagspressen ville du sett at Lyse sin salgsavdeling er mye flinkere enn teknisk avdeling. I Stavanger er det nå to grupper; de som er fornøyde, (de har ikke hatt bruk for support!) og de andre, de som har prøvd å få support fra Lyse. For å få inn penger til sine investeringer i kabelnettet, går nå Lyse nærmest over lik for å kapre kunder. Jeg personlig hadde en selger på døra som ville selge bredbånd og full pakke. Han var jo verre enn en mormoner før jeg fikk stengt døra. Nå er det blitt så gale at UPC er blitt bedre på kundebehandling! Lenke til kommentar
TrondH Skrevet 9. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2005 Har ikke kommet så langt at jeg trenger kundeservice. Alt fungerer utenom at jeg har problemer med nettverkskablingen min. Håper jeg ikke trenger å ringe kundeservice Lenke til kommentar
olar0701 Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Som Lysekunde må jeg bare si at Telenor og hele verden er "gullgoe" i forhold til Lyse når det gjelder service. Vanskelig å komme frem på telefon og de "overser" elegant fakser og eposter som jeg har sendt. Internettproduktet er meget bra, dòg, og tv-tilbudet er ok det også. Mitt problem er at jeg skal flytte før kontraktstiden er utgått. Istedet for å betale et gebyr for dette (kr. 500,- har jeg fått opplyst fra Lyses kundeservice tidligere) så har jeg nå fått beskjed at jeg må betale fullt ut de restrerende månedene (ca kr. 600 x 5= 3000,-) Vi får se hvordan det går .. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå