Gå til innhold

Er prisvurdering automatisk en salgsannonse?

Anbefalte innlegg

Viser til denne tråden som ble stengt grunnet, "spørsmål om bruktpris kvalifiserer til salgsannonse". Representerer dette en ny linje fra moderatorteamet?

Er det slik nå at alle spørsmå som omhandler prisvurdering av en gjenstand, automatisk sees på som en annonse? Bør i så fall det ikke gjøres en opprydning i bl.a. "Hjelp til kjøp/salg" forumet. Der florerer det jo med slike spørsmål.

PS. Er klar over at spørsmål som omhandler stenging av tråder skal tas direkte opp med aktuell moderator. Nå valgte jeg å starte en ny tråd fordi jeg brukte tråden kun som eksempel på en mulig ny modereringslinje fra moderatorene. Noe som er av allmenn interesse.

Poenget var på ingen måte å klage på den avgjørelsen som er tatt om stengingen.

Ørjan...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

QUOTE (Orjanp @ 09/06/2005 : 13:44)
Er det slik nå at alle spørsmå som omhandler prisvurdering av en gjenstand, automatisk sees på som en annonse?

Nei. I tråden du brukte som eksempel var det lett å forstå det som en annonse, altså at trådstarter ville ha kontakt med folk som solgte Nokia 6630. Prisvurderinger av en gjenstand, så lenge det ikke reklameres/annonseres for en privatperson, et produkt eller et firma, er etter mitt syn helt greit.

Endret av @kd
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...