Gå til innhold

Hvorfor blinker objekter på startmenyen?

Anbefalte innlegg

Akkurat nå sitter jeg og snakker med ei på messenger, har messenger vindu nede, itunes er på, og firefox da og alle disse programmene får en slik blinke efffekt nederst på startmenyen, akkurat slik som skjer når noen snakker til deg med messenger. Og nei, itunes blinker ikke fordi den vil meg noe, når jeg trykker på den vil den ikke gjennopprettes, (den er minimert). Hva kan jeg gjøre for å stoppe dette?

Er ikke slik når jeg slår på pcen, men effekten kommer noen ganger!

Hva kan gjøres?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er pga. av at XP varsler om nyinstallerte programmer. Dette kan skrus av ved å gå hit:

- høyreklikk på oppgavelinjen og velg Egenskaper.

- Velg Startmeny og Endre på den du har aktivert.

- Velg så fanen Avansert og fjern haken ved "Merk nylig installerte programmer" (eller noe i den duren). Klikk så OK.

Lenke til kommentar
Dette er pga. av at XP varsler om nyinstallerte programmer. Dette kan skrus av ved å gå hit:

- Velg så fanen Avansert og fjern haken ved "Merk nylig installerte programmer" (eller noe i den duren). Klikk så OK.

ok, jeg er "litt" forvirret..

Jeg forstår det som at Tøbbi mener linjen helt nederts på pc'n , der programmene du har oppe ligger..

Men har skrevet Startmenyen.. stemmer det ?

Lenke til kommentar

Ja, det gikk!

Det sto for øvrig ikke endre, men tilpass!

Lenke til kommentar

Installering av nye programmer gir da ingen blinkeeffekt på startmenyen, det bare farger oppføringene til det nye programmet brunaktig. Det han mente var vel den oransje blinkingen som kommer på oppgavelinjen når et program vil ha din oppmerksomhet

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...