Eijnar Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Jeg har som sagt i topic bort opp plomba på min MH RYZ til 11.5mm. Det jeg lurer på er om den kan ta skade av dette, da jeg ikke har stillt opp oiljepumpe eller byttet til større dyse. Originalt så er vel plomba på 9.5-10mm. Regner med at veivlagrene kan bli fortere slitt, men er det VELDIG skadelig? Skal bytte dyse og stille opp oljeoumpe snart, men kommer nok til å kjøre en del før det, er derfor jeg lurer... Lenke til kommentar
Eijnar Skrevet 9. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2005 Ingen som kan svare meg på dette? Trenger svar fort... Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Hva er det du egentlig har gjort ? Har du borret mindre plombe, så den gjør 10-15 mer ? Eller har du bare tatt bort hele plomba ? Skriv riktig, og forklar bedre. Lenke til kommentar
Eijnar Skrevet 9. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2005 Kanskje heller du skal lese ordentlig. Jeg skriver jo at jeg har bort opp plomba til 11.5mm ifra originale 9.5-10mm... Hva er det du ikke forstår? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå