Jihadinmymind Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Fikk 5,2 i snitt totalt og fikk 5,5 i snitt på avgangsfagene! Går GK... Noen her som slår meg? Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Grattis med bra snitt! BTW, hvilke fag er avgangsfag i GK? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Men GK er vel ganske mange forskjellige linjer da!? Allmenn da? Lenke til kommentar
Jarek Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 (endret) Allmenn: Naturfag Økonomi Matte Engelsk Flere? -Jar Endret 14. juni 2005 av Jarek Lenke til kommentar
Jihadinmymind Skrevet 15. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2005 Stemmer d... Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 (endret) Fikk 5,2 i snitt totalt og fikk 5,5 i snitt på avgangsfagene! Går GK... Noen her som slår meg? skal du gå medisin? Endret 15. juni 2005 av leifeinar Lenke til kommentar
Jihadinmymind Skrevet 15. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2005 Tror ikke d nei, orker ikke tanken på å kutte i folk eller sette sprøyter! Lenke til kommentar
srbz Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 (endret) Allmenn GK: Matte 1MX: 5 Engelsk: 5 Naturfag: 4 Norsk skriftlig: 5 Norsk muntlig: 4 Fransk: 5 Kroppsøving: 3 (?? - jaok, jeg er litt dårlig i gym, men de feiteste mest nabbete folka i klassen som skulker annenhver gymtime har 4) Økonomi og IT: 5 Orden: God Atferd: God Fravær: 0 dager 1 time (lolz? var da borte i 2 dager + sikker mer enn 1 time) Snitt: 4,5 Konklusjon: Jihadinmymind = nird edit: kjenner én person som gikk opp i snitt fra ungd.skolen til 1. termin GK. Han går elektro hos Bergen Maritim, og har rare ting på karakterbrevet, som f.eks. 5er i "båtførerprøven"... Endret 16. juni 2005 av surbz00r Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Jeg fikk 5.1 på avgangskarakterene mine fra GK. Hvor mange avgangskarakterer er det snakk om? 3? Lenke til kommentar
Jihadinmymind Skrevet 16. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2005 Jeg fikk 5.1 på avgangskarakterene mine fra GK. Hvor mange avgangskarakterer er det snakk om? 3? 4 fag (5 i matte+øk/it og 6 i engelsk+n&m) Jeg er faktisk ingen nird, bruker antakelig mindre tid på skolen enn de fleste på dette forumet... Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Allmenn GK: Matte 1MX: 5 Engelsk: 5 Naturfag: 4 Norsk skriftlig: 5 Norsk muntlig: 4 Fransk: 5 Kroppsøving: 3 (?? - jaok, jeg er litt dårlig i gym, men de feiteste mest nabbete folka i klassen som skulker annenhver gymtime har 4) Økonomi og IT: 5 Orden: God Atferd: God Fravær: 0 dager 1 time (lolz? var da borte i 2 dager + sikker mer enn 1 time) Snitt: 4,5 Konklusjon: Jihadinmymind = nird edit: kjenner én person som gikk opp i snitt fra ungd.skolen til 1. termin GK. Han går elektro hos Bergen Maritim, og har rare ting på karakterbrevet, som f.eks. 5er i "båtførerprøven"... Bra snitt du har der du også, var vel gymkarakteren som trakk deg ned mest Skal man regne norsk muntlig og skriftlig hver for seg? Eller skal man legge de sammen og regne norsk som en karakter? Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Fikk 5,2 i snitt totalt og fikk 5,5 i snitt på avgangsfagene! Går GK... Noen her som slår meg? skal du gå medisin? Er nok litt for dårlige karakterer for medisin. Mange av medisinskolene krever over 7 i snitt (med studiepoeng selvsagt) Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Fikk 5,2 i snitt totalt og fikk 5,5 i snitt på avgangsfagene! Går GK... Noen her som slår meg? skal du gå medisin? Er nok litt for dårlige karakterer for medisin. Mange av medisinskolene krever over 7 i snitt (med studiepoeng selvsagt) Det er jo ganske sykt. At noen gidder og streve etter karakterer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå