christianpet Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 hei..... jeg modder chieftec kabinettet mitt!!! deseverre hadde jeg ikke kamera når jeg startet så, det blir ikke work logg men dere kan få se før og etter bilder da:) men har dere tips så bare kom med di!!!! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Om du kan fortelle litt mer om modden hadde det vært fint! For inspirasjon kan du jo kikke litt i andres worklogs.. Mye bra der! Lenke til kommentar
christianpet Skrevet 9. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2005 Har kikket mye i adres workloggs men fant ikke så mye! men jeg har startet å sette inn litt plexi her og der! men dere kan få bilder i morgen OM humøret mitt er der skal hente kameraet mitt da men tips til modding av Tastatur, skjerm, kabinette, hadde vert fint men ingen ideer er for dumme og ingen for dårlige,,, skriv i vei gi tips! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Prøv å få litt inspirasjon fra www.metku.net sine partnere! De linkene du finner i høyre kolonne.. Spesielt www.twistedmods.com og www.rautermods.net er bra! Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Prøv å få litt inspirasjon fra www.metku.net sine partnere! De linkene du finner i høyre kolonne.. Spesielt www.twistedmods.com og www.rautermods.net er bra! du gklemte www.bit-tech.net Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Joda, men jeg forsto det slik at deb are skulle være en enkel mod mens bit-tech.net leverer prokabinetter! Lenke til kommentar
christianpet Skrevet 10. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2005 TAKK...... NÅ fikk jeg mange gode tips til styling! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå