Gå til innhold

Skal selge spill. Er kjøperen seriøs?


Anbefalte innlegg

Han vil at jeg skal selge mine to spill til sønnen sin i Negeria. Jeg er veldig usikker ettersom han velger Western Union. (dårlig rykte). Hvordan mener han at jeg skal få pengene for varen? Blir det ikke betalt for pakken er sendt

Mail

----------------------

 

thanks alot for the mail, i am interested in buying it

for son . i just left the country to uk for 6mounth now for a contract and my son is in uk university in africa nigeria so can you let me know the shipping price through posting if posibble to africa nigeria and Also i am paying you through westernunion payment ,

westernunion bidpay that will make the money order of the agreed amount including the shipping fees directly to your house and you are the only one to sign and collected only by you, and you can do this if you have proof of shipment.

hope to read from you

thanks

 

 

 

Hi

 

I'm sorry. This Ps2 is already sold. :( I have two games left. The Sims and Pro Evolution Soccer 2. You can buy them separeytely if you want. :) Price: 100NOK each. Shipping: ?

 

Have a nice day.

 

Raffegutten

 

 

 

>From: mark paul <[email protected]>

>Reply-To: [email protected]

>Subject: Ps2 selges!

>Date: Tue, 7 Jun 2005 21:00:58 -0700 (PDT)

>

>Hi.

> I SAW YOUR ADVERT Ps2 selges!

>

>I AM INTRESTED IN BUYING IT, CAN YOU PLEASE LET

>ME KNOW IF IS STIL AVAILABLE ALSO CONDITION AND LAST PRICE,

> ALSO CAN YOU CONVERT THE PRICE TO EURO.

>

> THANKS

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke selg for alt i verden, dette er lureri. Har vært oppe før på tv (hvis jeg ikke husker feil).

 

Folk som skal selge gjennom finn.no etc har blitt kontaktet av Nigeria bander som er villige til å kjøpe, men betalingen er det litt verre med gitt.

 

Dette er bare juks og lureri..

 

Tenk etter:

 

Du annonserte på norsk i (antagligvis) et norsk medium. De vil at du skal sende pakken til Nigeria, noe som er dyrere enn å kjøpe spillene der nede vil jeg anta. (posten skal ha mange penger for å sende pakker til utlandet).

 

Dessuten vil han vite prisen i Euro, dette er helller ikke myntenheten i Nigeria Naira er myntenheten i Nigeria og forkortes NGN.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...