Gå til innhold

Premiere folk som stiller vanskelige spørsmål?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nei, jeg synes absolutt ikke det burde være premie for vanskelige spørsmål. Det ville bare føre til at folk postet en masse unødvendige "nøtter" på forumet, ikke fordi de trengte svar, men for å "premieres". (Hva nå det skulle gå ut på.)

Geir :)

Hmm. Vet ikke. En pokal med inskripsjonen: Du satta fast Hw forum. hehe

Lenke til kommentar
Poenget med denne tråden var at ingen greide å svare på den... Det er tydlighvis ingen som kan noe om det.

Så du synes det ikke er temmelig blåøyd å tro at alle på forumet så posten din og at de i tillegg gadd å svare på noe som kun krevere at du skriver g-o-o-g-l-e-.-c-o-m i adresselinjen din...?

Lenke til kommentar
Poenget med denne tråden var at ingen greide å svare på den... Det er tydlighvis ingen som kan noe om det.

Så du synes det ikke er temmelig blåøyd å tro at alle på forumet så posten din og at de i tillegg gadd å svare på noe som kun krevere at du skriver g-o-o-g-l-e-.-c-o-m i adresselinjen din...?

Trodde forumet var til å hjelpe folk??? Ånei nå var jeg idiot :ermm:

Lenke til kommentar

Poenget med tråden var ifølge den opprinnelige posten din om folk skulle premieres for vanskelige spørsmål. Dersom det var å rette oppmerksomhet mot din opprinnelige post så er det spam/kryssposting og i strid med retningslinjene.

Siden samtlige svar i tråden (mitt unntatt) er off topic ser jeg liten grunn til å fortsette diskusjonen.

Stenges.

Geir :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...