kakemonster7 Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Har en Fujitsu Siemens D7830 Er veldig fornøyd med den, men en ting som irriterer meg er at det bare står hvor mye % som er igjen av batteriet, ikke tiden... Skal det være sånn, eller kan jeg gjøre noe med dette? Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Kanskje like greit ettersom den tiden er bare antatt. Bruker du mer cpu/disk/etc så løper minuttene MYE fortere osv... Synes % er like bra, hvis ikke bedre enn tid gjenstår Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 9. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2005 Jo, men er kjekt å vite den antatte tiden også... skulle gjerne hatt begge deler Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 det finnes vel sikkert noen programmer som viser dette ? som ikke er så alforvansklig å få itak i Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 9. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2005 Sikkert ikke, men jeg er litt nabb... Noen som vet om noen sånne prog? Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 9. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2005 Da prøver jeg det.... Takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå