Gå til innhold

Problemer med annonsefalken på bruktmarkedet?

Anbefalte innlegg

Jeg har lagt inn noen ord i "annonsefalken" på bruktmarkedet for å få varsling på mail når annonser med disse ordene blir lagt ut. Jeg fikk først to mailer i natt fra [email protected], med urlen http://www.bruktmarked.no/annonse.php?a=18362. Fire timer senere kom to mailer til med samme innhold, denne gangen fra [email protected].

Problemet (i tillegg til at jeg har fått samme mail fire ganger) er at linken jeg fikk tilsendt går til en annonse som ikke er der:

Annonsen eksisterer ikke

Annonsen du prøver å få tak i eksisterer ikke, du har enten skrvet inn feil ID eller så har annonsen blitt slettet/flyttet.

Nå kan det jo selvsagt hende at den faktisk har blitt slettet/flyttet, men jeg prøvde linken rett etter at jeg hadde fått de siste mailene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har dette oppstått ved flere tilfeller? Som du sier, det kan hende at annonsen ble slettet/flyttet rett før du gikk inn på den, men hvis det har oppstått flere ganger er det stor grunn til å tro at det er snakk om en feil.

Lenke til kommentar

Nei. Men uansett har jeg fått mailen fire ganger, og det er lite sannsynlig at annonsen er flyttet, da det ikke var noen nye annonser som matchet søkeordene mine.

Edit: Når jeg tenker meg om, så fikk jeg faktisk de to siste mailene etter at jeg hadde sjekket linken første gang.

Endret av Rikky
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...