Kavringen Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Plutselig så blir "ruta" jeg har oppe ikke markert lenger. For eksempel så sitter jeg og surfer på IE, så blir toppen av ruta grå, og ikke blå (Der hvor title på internettsider står "Forum -> Oppretter nytt emne"). Så da må jeg markere ruta igjen før jeg kan skrive videre. Dette skjer akkuratt hvert minutt, på sekundet. Så iløpet av den tiden jeg skriver dette har dette skjedd 4-5 ganger. Noen ganger så er det en poppup som kommer hvert minutt. Men det er ikke altid den kommer. Har kjørt NOD32, Ad-aware, spybot og spy sweeper. Dette er så irriterende som det går ann å bli. Håper dere skjønner problemet!? Litt vanskelig å forklare. Og en annen ting. Har en prosess kjørende som heter msmsgr.exe, dette er visst ikke messenger. Den starter hver gang jeg skrur på pc'en. Når jeg kjører HiJack this så står den ikke på lista/loggen der. Selvom den står på lista på kjørende prosesser i oppgavebehandlinga. Noen ideer om hvordan man fjerner den? På forhånd takk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 (endret) Dette er en orm, les mer her. (msmsgr.exe) EDIT: oppdater antivirusen og bruk en online scanner Endret 9. juni 2005 av Slettet+3124 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå