John Abrahamsen Skrevet 21. juli 2002 Del Skrevet 21. juli 2002 Alle HK bruker samme skruehull i følge ATX standarden, så bytte HK burde gå, hvis ikke ledninger og slikt blir for korte. Samme størrelse på alle HDDer også, så det skal ikke vær noe problem. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 21. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2002 Quote: Den 2002-07-21 18:12, -Stone- skrev:Hva om du vil skifte HK? Da må du kanskje lage nye fester....Lag vindu med neon eller noe... det hadde vært tøft... HKet sitter festet på en plate jeg bøffa fra et kabinett (sån du fester HKet i) har vurdert et vindu vedsiden av CR-Romen min.. med neon under.. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 21. juli 2002 Del Skrevet 21. juli 2002 Quote: Den 2002-07-20 20:09, Kebab GUD skrev:fint eller ?? ser bra ut det :smile: har jo fulgt med på utviklinga jeg så det var ikke noen "wow" akkurat :wink: har forøvrig akkurat samme fjernkontroll på hytta. (21" Phillips) Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 21. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2002 Quote: Den 2002-07-21 20:13, Anders Leipsland skrev:[har forøvrig akkurat samme fjernkontroll på hytta. (21" Phillips) min er da 29" da .. men ***** fin fjernkontroll, ikke sant Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 21. juli 2002 Del Skrevet 21. juli 2002 hehe, du har jo laget akkurat samme kasse som en anne fyr har laget Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 22. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2002 Quote: Den 2002-07-21 23:29, GeCcO skrev:hehe, du har jo laget akkurat samme kasse som en anne fyr har laget nei .. du tenker på .. denne og denne.. ja jeg tokk min inspirasjon fra den .. (eneste andre jeg fant) men mye jeg har gjort andeledels.. CD-Romen et i lokket og jeg har ikke floppy (trenger det ikke lenger) og HD en er ikke festet i lokket men .. ja KOPI fornøyd... dust Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå