Gå til innhold

Integrert bluetooth i bærbare pc'er

Anbefalte innlegg

Kan noen gi meg noen fordeler med å ha bluetooth i bærbar pc? Bruksområder?

Vil ikke denne bare bidra til lavere batteritid ved bruk sammen med f.eks. mus?

Har ikke bluetooth på telefonen så trenger det ikke pga den.

Driver å skal bestille meg en bærbar pc snart, lurte derfor på om det er noe vits med denne bluetoothmodulen, koster jo ca. 600 spenn ekstra.

Et annet spørsmål. Er det noe vits med trådløs mus(Bluetooth eller "vanlig trådløs") til bærbar pc. Man sitter jo alltid rett foran så det holder kanskje med vanlig mus med ledning, eller?

Endret av tommis
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er jo litt enklere med trådløs bluetooth mus. Da er det bare å ta den opp og bruke den, du slipper å koble i en kabel. Men synes de trådløse musene er for dårlige.

Bluetooth-kort kan du alltids sette i senere? Regner med det er en Dell siden bluetooth er så dyrt. :p

På min i9300 er det hvertfall lett å sette i et bluetooth kort, bare en liten luke under pc-en. ;)

Lenke til kommentar

Det er dell det er snakk om ja. Inspiron 6000 nærmere bestemt. Så jeg kan sette inn bluetooth-modulen senere, eller må jeg da bruke en sånn usb-dongle sak?

Trådløse for dårlige? Hva mener du? Er det noe forskjell på trådløse til bærbar og stasjonære da?

Lenke til kommentar
Det er dell det er snakk om ja. Inspiron 6000 nærmere bestemt. Så jeg kan sette inn bluetooth-modulen senere, eller må jeg da bruke en sånn usb-dongle sak?

Trådløse for dårlige? Hva mener du? Er det noe forskjell på trådløse til bærbar og stasjonære da?

Det er et mini-PCI kort du setter inn under pc-en i ett lite rom. :)

Synes de trådløse musene henger etter og er ekle å bruke! Men helt greit hvis du ikke er kresen. :p

MX1000 er vel av de bedre trådløse musene.

Lenke til kommentar

Dagens trådløse pc-mus fra Logitech er mye bedre enn for bare ett år siden (fra samme firma).

Jeg har ikke testet bluetooth-versjonene, kun Logitech Cordless Click! og Logitech Cordless Click! Plus.

Endret av twb
Lenke til kommentar

Tenker litt på batteritid, bluetooth er ikke akkurat kjent for å være effektbesparende... Noen som har erfaring med bt og batteritid, er det merkbart?

Og så er det pris da, sparer jo fort 1000 lappen hvis jeg driter i bt og bare tar til takke med en vanlig trådmus.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...