xylbra Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 vurderer å kjøpe dette kabinettet. Noen som har erfaringer med det? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Har ikke det selv, men har hørt mye skryt om det! Spekket med smarte løsninger, robust og romslig å jobbe i.. Du kan jo lese litt tester å lære litt der: http://www.google.no/search?hl=no&q=therma...-s%C3%B8k&meta= Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Har erfaringer med dette kabinettet ja Positivt : + Bra løsninger med kjøling + God plass + Ser bra ut Negative : - hvis du ikke har alimunium så blir det tungt Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 (endret) Andre minus er . stforsyningen står på høykant bak med en hdramme på siden,tas denne rammen i bruk blir det lite luft til stforsyningen, spesielt om den har viften i sdden + at de diskene blir unormalt varme, mao en idiotisk plass å ha disker . Endret 9. juni 2005 av Snekker`n Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 (endret) Har selv skrudd sammen en pc i denne: +VELDIG romslig +Hurtigfeste på Pci slots +Stille medfølgende vifter (bakvifta er blått belyst) +ser bra ut +smarte løsninger +Masse plass til å gjemme ledninger og kabler +Masse plass generelt. -Usb tilkoblinger på toppen av kabinettet, litt vanskelig å gjemme ledningene -Må kjøpe harddisk skuff / overgang ved kjøp av fler enn 3/4 harddisker (husker ikke helt) -Strømforsyninga vår passa ikke helt inn (en Hiper Type R) så vi måtte bøye en kant inni kabinettet. -plagsomme "dører" -TUNG!!! Edit: la til bilde. Ikke min, men combatkenneth sin maskin Endret 9. juni 2005 av King_mephisto Lenke til kommentar
Obix Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Er selv innehaver av sølv versjon (aluminium) og er kjempefornøyd. God plass med smarte løsninger. Plass til 7(8) harddisker uten at en trenger tilleggsutstyr. Meget bra luftgjennomstrømning. Har selv montert vannkjøling i kabinettet og uten at jeg så mye som trengte å bruke en neglefil for modding, så har jeg fått montert inn 2 radiatorer på 120mm og en på 240mm. Det synes jeg er imponerende i et kabinett av den størrelse. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Det kabinette har eg o Det anbefales på det sterkaste viss du vill ha god plass og et som ser bra ut så kjøp dette Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Stacker`n har en bedre løsning siden det ikke har stforsyningen på høykant, dermed får du bedre plass nede i kabinettet til bla vannkjøling, det har også plass til en ekstra stforsyning for de som trenger det, har montert i begge typer kabinett og som sagt jeg holder en knapp på stacker`n Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Hvordan er den i forhold til CM stacker? Jeg syntes CM stacker så bedre ut på bilder.. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Hvordan er den i forhold til CM stacker?Jeg syntes CM stacker så bedre ut på bilder.. De er stort sett like innvendig, fordelen med Stacker er at den ikke har stående stforsyning og at det er uttak for stforsyning nede også, du kan enten velge om du vil ha den oppe eller nede eller om du ønsker to. Benytter du bare en kan du sette inn to ekstr vifter der den andre skal stå . Lenke til kommentar
amarios Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 jeg syns dette så meget pent ut, har lenge vurdert stacker men nå er jeg i tvil. ser ut til at det er omtrent like god plass/kjøling, + at det er vindu på dette så man slipper å kjøpe i tillegg som til stacker. tror jeg skal ha meg tt armor så fort pengene strekker til, liker ikke det stygge raidmax storm kabinettet mitt. raidmax=lada kvalitet Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 min strømmforsyning står ikkje på høykant... Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 min strømmforsyning står ikkje på høykant... Da har du heller ikke dette kabinettet, den står oppe bak til høyre med en diskramme på siden sett forfra. Oppe til venstre sett bakfra. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 hadde vist det alikavell men det gjørr ikkje meg nåke Lenke til kommentar
xylbra Skrevet 14. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2005 Glemte vel å si at det skal brukes som diskkasse.. Tar gjerne imot forslag til andre kabinett også Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 (endret) et stort klossete og tungt kabinett og anbefales ikke av meg jeg ville mye heller hatt det ThermalTake Shark aluminium kabinettet på Psdata... kan dessverre ikke linke til det nå da det ser ut som psdatasiden er nede for øyeblikket her er imidlertidig en annen side som viser kabinettet;) TT Shark Endret 18. juni 2005 av KRAFortune Lenke til kommentar
Are88 Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 bråker de 120mm vftene mye eller? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 nei dei gjørr ikkje d Det er et supert kabinett Lenke til kommentar
Are88 Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 er d verdt å kjøpe det i sølv ( mye lettere), personlig syntes jeg ikke det ser like stilig, men jeg har bare sett det på bilde....erfaringer?? takker for hjelp... Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Kjøp d du syns ser best ut eg har det i svart og det er drit tøft Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå