Gå til innhold

HL2 på denne bærbar

Anbefalte innlegg

Hvordan vil HL2 funke på en PC med

Pentium M 1,7GHz <- Har hørt at den yter bedre enn P4 1.7Ghz eller noe sånt..

512mb RAM

ATI Mobility Radeon x700 128mb PCI-E

XP Home

Hvilke FPS i HL2 og CS:S vil jeg kunne forvente. Det er en i klassenmin som har bestillt denne PCen og jeg tenker og å kjøpe den hvis den funker bra i HL2. Jeg har en anne n stasjonær PC med Radeon 9700 128mb og der får jeg alt fra 20 - 70 FPS og på acer.com sin hjemmeside står det at x700 er 101% bedre enn mobility 9700 128mb.

Jeg spør siden dette er en bærbar PC og at jeg er usikker på hva jeg skal kjøpe så hadde satt stor pris på et raskt svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan ikke se at du skulle ha noen problemer med å kjøre HL2 på den maskinen...

Det avhenger selvsagt av hvor "hardcore" du er... Om du vil ha full grafikk og 100fps.

Selv spilte jeg HL2 på en 1,7 Pentium M og Radeon 9700 Pro... Bærbar maskin... Og jeg oppdaget aldri hakking eller andre irritasjonsmomenter...

HL2 har jo i utgangspunktet ganske lave maskinkrav... det er først når du skal kjøre UltraSuperDuperGraphic at det begynner å bli greit med råe maskiner.

Lenke til kommentar

Tror ikke du vil oppleve så alt for stor forskjell fra den stasjonære du har. x700 ska l vel muligens være noe bedre enn 9700, men mulig at en PRO versjon av 9700 er bedre enn x700 (non-pro)..

uansett vil HL2 funke helt greit..

Jeg har selv en stasjonær med 2,66ghz og Radeon 9700 Pro, kan kjøre HL2 glatt med ganske høye instillinger, dog ikke på maks..

Lenke til kommentar

Det er snakk om en Acer Aspire 1692. En i klassen skal kjøpe den og jeg lurer på om jeg og skal. Trenger PC til videregående skole og det hadde vært kjekt hvis den tok spill.

Er det noen andrebærbare PCer som kan anbefales hvis jeg vil spille spill som HL2 og WoW på den?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...