Alex_DeLarge Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Laget her om dagen en rekke reklamespots til hjemmesiden vår. Vi skulle vel egentlig bare teste det nyinnkjøpte kameraet, men det endte med dette... Har dere noen synspunkter? Legger den vel egentlig bare ut for å dele, men om dere har noen konstruktive kommentarer hadde jeg satt stor pris på det. Direkte linker: spot 1 spot 2 spot 3 spot 4 spot 5 Lenke til kommentar
zirk Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Syke gutter Syns det var kult jeg. Tøft kamera dere har kjøpt og. Lenke til kommentar
lars91 Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Hva slags kamera er det a? Lenke til kommentar
Alex_DeLarge Skrevet 17. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2005 Det er en Panasonic AG-DVX100AE. Yeah! Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 (endret) Nice! Velkommen i DVX klubben! Har du besøkt www.dvxuser.com? Then do it! Endret 26. juni 2005 av Kyrre (GHL) Lenke til kommentar
Alex_DeLarge Skrevet 26. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2005 Jeg er på dvxuser.com så godt som døgnet rundt hehe. Har vært det i nesten ett år, men var ikke før nå som jeg kjøpte dvx at jeg har våget å melde meg inn . Har ikke fått brukt DVX'n til så mye seriøst enda, men det er jo så sinnssykt mye å eksperimentere med på det kameraet, det er jo en fryd! Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Si det, den funker fint hos meg.. Lenke til kommentar
Jola Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Uff da, for å være helt ærlig blir jeg nesten litt pinlig berørt av de snuttene deres. Det er mulig det er morsomt for dere som er med, men for meg i hvertfall, blir det bare teit. Sorry hvis jeg er litt krass, men type "vi er gale, og gjør syyyyke ting"-humor funker sjelden. Jola Lenke til kommentar
Alex_DeLarge Skrevet 10. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2005 Jeg skjønner helt hva du mener. Er ærlig talt litt enig også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå