Gå til innhold

er det et program som heter EDIT?

Anbefalte innlegg

jeg trenger et program som heter EDIT...

etter noen søk på google tror jeg at det er et program fra discreet men på deres hjemmesider finner jeg ingenting om et program som heter EDIT

er det noen som har hørt om dette programmet???

heter det kanskje noe annet idag???

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det ligger jo en text-editor på maskina som heter

edit ( start / kjør / edit ).

Kanskje større mulighet for svar dersom du skriver

litt om hva programmet evt. skal gjøre ?

PIMPIM

Lenke til kommentar

Edit gikk ut av produksjon for 3 år siden og har blitt erstattet av andre programmer så du vil ikke finne noe på hjemmesidene deres hvis du ikke er en registrert kunde. Det er bare å se på produktsidene så vil du se hva de nye programmene heter.

De har et introduksjonstilbud på et av de nye proffe systmene med et avslag på 450 000 kr så det er mulig det kommer på under to millioner.

Lenke til kommentar

Som Bjørn sier, gikk Edit ut av produskjon. Vil bare legge til at Edit er maskinvareavhengig og kan ikke uten videre kjøres uten nødvendig hardware. Dette er gjelder forøvrig også i mer eller mindre grad det meste av Discreet sine softwareløsninger for film/broadcast.

Er litt nysgjerrig på hvorfor du trenger akkurat Edit?

Endret av Pulsar
Lenke til kommentar

j burde jo kanskje skrivd at det var snakk om video redigering....

grunnen til at jeg lurer er at jeg holdt på å få en jobb men siden jeg ikke hadde en anelse om hva edit var så fikk jeg den ikke... så tenkte jeg at hvis det var software lik som avid xpress dv o.l. kunne jeg kanskje skaffe en trial og lære litt....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...