Gå til innhold

MuVo klikker når som helst.

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt en Creative Muvo TX 256 MB ett halvt års tid nå, men sliter jevnlig med problemer med spilleren. Fra tid til annen hender det at jeg hører noen korte "klikke-" og "ploppe-" lyder. Noen minutter etter slår spilleren seg av. Etter det kan man slå på spilleren, spille noen minutter til, så slår den seg av. Etterhvert blir det helt umulig å få kontakt med spilleren før jeg formaterer den i maskinen min igjen. Noen som vet hva som er årsaken til dette? Har brukt forskjellige typer batterier, som GP Greencell, Duracell Rechargeable og Panasonic PowerMax3....

Endret av Ex-calibur
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Romanara har jo allerede oppdatert firmwaren. Undertegnede gjorde det først i dag, så jeg skal se hvordan det går fremover. Et alternativ er nok å ta kontakt med forhandleren ja, men vil jo se om det er noen som har lignende erfaringer her på forumet...

Lenke til kommentar

Den her har lillebroren min opprinnelig kjøpt hos Komplett.no, så det er ingen enkel oppgave å få kontaktet forhandleren der i gården :no: Og ja, det virket som om å oppgradere firmware fikset problemet.. helt til det kom tilbake igjen etter en stund.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...