Ex-calibur Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 (endret) Jeg har hatt en Creative Muvo TX 256 MB ett halvt års tid nå, men sliter jevnlig med problemer med spilleren. Fra tid til annen hender det at jeg hører noen korte "klikke-" og "ploppe-" lyder. Noen minutter etter slår spilleren seg av. Etter det kan man slå på spilleren, spille noen minutter til, så slår den seg av. Etterhvert blir det helt umulig å få kontakt med spilleren før jeg formaterer den i maskinen min igjen. Noen som vet hva som er årsaken til dette? Har brukt forskjellige typer batterier, som GP Greencell, Duracell Rechargeable og Panasonic PowerMax3.... Endret 9. juni 2005 av Ex-calibur Lenke til kommentar
Romanara Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Jeg har nøyaktig samme problem med min MuVo Micro N200. Jeg har prøvd alt fra nye batterier til å formatere og oppdatere firmware, men problemet er der fremdeles. Er det noen som kan hjelpe oss? Lenke til kommentar
Romanara Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Etter litt leting fant jeg en link her; http://dmzweb4.europe.creative.com:80/SRVS...e.creative.com/ som påstås å løse problemet. Men jeg har prøvd, og problemet er der fremdeles... Lenke til kommentar
TMH Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Eller hva med å levere den inn på service? kontakte butikken? Lenke til kommentar
Ex-calibur Skrevet 9. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2005 Romanara har jo allerede oppdatert firmwaren. Undertegnede gjorde det først i dag, så jeg skal se hvordan det går fremover. Et alternativ er nok å ta kontakt med forhandleren ja, men vil jo se om det er noen som har lignende erfaringer her på forumet... Lenke til kommentar
Romanara Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Den her har lillebroren min opprinnelig kjøpt hos Komplett.no, så det er ingen enkel oppgave å få kontaktet forhandleren der i gården Og ja, det virket som om å oppgradere firmware fikset problemet.. helt til det kom tilbake igjen etter en stund. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå