kilogram Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Symantec saksøker adwareprodusent Sikkerhetsselskapet Symantec saksøker nå adwareprodusenten Hotbar.com. I søksmålet ber de om at retten gir dem medhold i at Hotbars programvare er skadelig for datamaskinen, og bør kunne fjernes. Les artikkelen her Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Det kommer vel mer informasjon om saken senere? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 skal bli interessant å høyre utfallet av denne saka. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 (endret) efikkan og ttt: Jeg kan love at programmer.no skal følge opp denne saken, enten av meg eller av en av de "vanlige" skribentene. Når det gjelder selve saken, så må jeg si at jeg er svært positivt overrasket. På tide med noe slikt, all malware burde vekk, selv om det kan virke som et uoppnåelig mål. Endret 9. juni 2005 av @kd Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Hvor lenge er det ventet at rettsaken vil vare? Lenke til kommentar
Colossus Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Selskapet Claria, tidligere kjent som Gator, skiftet navn etter en rettssak som de hevdet skadet deres merkenavn. Claria produserer adware-programmet GAIN, som blant annet blir distribuert sammen med Kazaa. Før i tiden, da jeg ikke visste mye om firewall og antivirus.. og desverre brukte IE , så okkuperte GAIN søkemotoren på IE. Tok meg 1 måned å finne ut hva jeg skulle gjøre!! Hadde jeg penger nok skulle jeg ha saksøkt Claria til konkurs! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå