phax Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 heisann, siden jeg er ferdig med skolen nå så tenkte jeg kanskje finne meg et morsomt spill og sløse bort nattetimene på. men jeg har desverre ikke noe skjermkort som duger særlig til 3d krevende spill, (radeon 9250 128mb) så det må bli noe lett drevne spill! maskinen ellers er oppegående da. s939 3000+ 2gb ram osv. sjanger er ikke så heftig egentlig, bare det ikke er noe sports opplegg. CM og sånt liker jeg ikke.. de to siste spillene jeg spillte på pc som jeg likte godt var vel unreal og dune 2000.. og dette var i 1999, så som dere skjønner så er jeg ikke så oppdatert på spill fronten! håper noen har noen bra anbefalinger og komme med! Lenke til kommentar
sigz Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Prøvd Den Lengste Reisen eller Dungeon Siege? Hadde mange morsomme timer med de spillene. Lenke til kommentar
phax Skrevet 9. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2005 ikke prøvd, skal ta en titt! takker. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 (endret) kan anbefale Splinter Cell: Pandora Tomorrow.. spilte det på min pc med 256mb ram og fx5200.. det var litt lagg ja, men det gikk helt fint og spille.. så da bør det gå på din å.. når du først begynner og spille det, så må du bare spille til du kommer det ut, kansje det beste spillet jeg har spilt.. anbefales Endret 9. juni 2005 av Freeman84 Lenke til kommentar
GeirBrandal Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Deus Ex, Freelancer, Trackmania, Fallout 2, og Monkey Island 3 skal vel trygt kunne anbefalast frå mi side. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Kjøp Morrowind - Game of the Year Edition! Da får du med det geniale spillet Morrowind + de to fantastiske ekspansjonspakkene Tribunal og Bloodmoon. Et fantastisk kjøp! Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Kjøp Morrowind - Game of the Year Edition!Da får du med det geniale spillet Morrowind + de to fantastiske ekspansjonspakkene Tribunal og Bloodmoon. Et fantastisk kjøp! Second that! Morrowind Lenke til kommentar
Brighto Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Kjøp Morrowind - Game of the Year Edition!Da får du med det geniale spillet Morrowind + de to fantastiske ekspansjonspakkene Tribunal og Bloodmoon. Et fantastisk kjøp! Second that! Morrowind Støttar den! Vil og anbefale Locomotion. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 (endret) kan også anbefale Alien VS Predator 2, spillet er fra 2001, å det gikk faktisk glatt på min.. UTROLIG spennende og ganske motbydelig spill.. kan garantere deg att du skvetter!!.. å gå rundt alene i en forlatt base som marine er mildt sagt motbydelig, og du vet det er aliens der.. anbefaler det spillet!! som marine brukte jeg koder, hehe.. skummelt Endret 9. juni 2005 av Freeman84 Lenke til kommentar
Mith Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 OPEN TTD! Her er en installer (exe fil) Her er en zip fil med spillet. Velg en av de to ovenfor. Orignalen finner du her. Her er manualen. LES DEN! Her er det en mer avansert manual Her er en side med mye nyttig info om hvordan du KAN bygge. Screenshots: Lenke til kommentar
lenny25 Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Far cry er veldig lettdrevet....not! Nei, prøv No one lives forever 2. Fantastisk morsomt og bra humor! Lenke til kommentar
phax Skrevet 9. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2005 oi, masse tips som var kommen her ja! får sette meg ned og tråle litt gjennom.. avp har jeg faktisk testa litt multiplayer.. og det på forrige pc'n min med radeon 7500.. har fetish for dårlige skjermkort jeg. Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 (endret) OPEN TTD! Her er en installer (exe fil) Her er en zip fil med spillet. Velg en av de to ovenfor. Orignalen finner du her. Her er manualen. LES DEN! Her er det en mer avansert manual Her er en side med mye nyttig info om hvordan du KAN bygge. Screenshots: Støttes 118% Endret 12. juni 2005 av B|Real Lenke til kommentar
phax Skrevet 10. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2005 finns det noen nyere spill som kan sammenlignes med DOTT? (day of the tentacle) dott var jo bare konge da! utrolig morsomt.. Lenke til kommentar
sBn Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Anbefaler GTA3 eller VC. JEg ble ganske forbøffet når jeg fant ut at det gikk fint på det integrerte grafikk-kortet i den bærbare(noe VIA-greier) Lenke til kommentar
GeirBrandal Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 finns det noen nyere spill som kan sammenlignes med DOTT? (day of the tentacle) dott var jo bare konge da! utrolig morsomt.. Monkey Island 3. Og forsovidt Monkey Island 4, og Grim Fandango. Ikkje så mykje meir å seie om den saken. : ) Du kan også kike på Broken Sword-spela, dei er ikkje i same crazyhumor-sjangeren, men toaren er svært bra. Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Jeg har jo dårligere maskin enn deg, og kjører både Doom og HL-2 relativt greit, så du skal vel kunne dra det aller meste hvis du nøyer deg med lave grafikk innstillinger. (Jeg har 2500xp, 512 ram, R 9200 128mb) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå