OogaBooga Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 (endret) Da OK-baren er stengt, prøver jeg meg her hvor CPU-eliten er samlet. Etter mange år med selvbygging og flere år med vannkjøling vurderer jeg å gå inn på en Hjemme-PC-avtale De aktuelle alternativene er HP Pavilion w5070.no eller w5080.no. Mobbing mottaes med takk Da min erfaring med P4-prosessorer er mangelfull, lurer jeg på følgende: Den ene (5070) har 3,2GHz (640) CPU med "hele" 2MB 2. nivå cache mens den andre (5080) har 3,6GHz (560) CPU med "bare" 1MB 2. nivå cache. Hvilken av disse prosessorene er best? 5070 har 1GB RAM og 5080 har 2GB. Dette er jo litt på siden, men spiller jo en viktig rolle på totalytelsen. En oppgradering av RAMen på 5070 vil vel "tvinge" seg frem Kjære moderator, er dette feilpostet så åpne OK-baren da for Kjære overklokkere, håper dere er snille med meg. Blir det handel med min arbeidsgiver her, så skal HP'en vannkjøles Jada, har lest vilkårene Tilgi meg da for at jeg ikke overklokker Endret 9. juni 2005 av OogaBooga Lenke til kommentar
OogaBooga Skrevet 10. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2005 (endret) Er dere helt døve, eller Har ikke fått kjeft av moderator engang, men det kommer nok... Det er vel ikke så mange som har peil på data her da... Er ikke dette et forum for folk med grønne fingre??? Sorry, måtte bare Endret 10. juni 2005 av OogaBooga Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå