cptZiggy Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Ikveld har pcen slått seg av og på 6 ganger! og dette har vært et problem i noen dager nå! Begynner å gå saftig lei, for jeg holdt på med no skolearbeid og mista alt. og vil ikke at dette skal skje igjen så vil helst få fiksa problemet. Men somsagt jeg aner ikke hva dette kommer av! Den slår av av, og rebooter.. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Høyreklikk på min datamaskin og trykk på egenskaper, og gå til avansert, trykk på Oppstart og gjenoppretting > instillinger > og gjør slik at "start på nytt automatisk" IKKE er huket av. Neste gang det skjer vil du da få en blåskjerm som beskriver feilen, og så laster du opp det som står der her på forumet så kan vi hjelpe deg med å løse problemet Lenke til kommentar
cptZiggy Skrevet 9. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2005 Den slo seg av på nytt men fikk ikke noe form for blåskjerm.. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Da kan det være strømforsyningen muligens. Hvaslags PSU har du? Q-tek? Lenke til kommentar
cptZiggy Skrevet 9. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2005 chieftek kabinett, 340w Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå