Caliber Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Topic sier vel det meste. Er interessert i å få forslag til designet til sidedøren på et sort lian li pc-70. PSU'en er sleevet med grønne uv-reaktive strømper, grønne uv-reaktive s-ata kontakter og en blå uv-reakitv ide-kabel (finnes det slike i grønt?). Har gått til innkjøp av en sprayboks med grønn uv-reaktiv maling som skal fordeles med omhu inni kassa. Er også interessert i hvor jeg kan få tak i slike designs, prøvd meg på google i evigheter, og funnet ut at å søke på tattoo's er en god start. Har allikevel ikke funnet noe jeg liker enda, hovedsakelig fordi jeg vil ha noe litt originalt som appelerer til themet i kabinettet. Vet noen forresten om det er mulig å få tak i grønt uv-reaktvt plexiglass, og i såfall hvor dette kan kjøpes uten at det trenger å koste skjorta? Gode bidrag som bidrar til at modden gjennomføres belønnes selvfølgelig med en skikkelig bildeserie av resultatet, så ikke nøl! Håper på masse hjelp her gutta, tror resultatet kan bli meget bra. Mvh, Haakon Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 9. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2005 Ingen som har noe å bidra med...? Lenke til kommentar
oyvjak Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Hvis kallenavnet ditt er Caliber, kan du designe en pen C og skjære ut den. Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Du som har over 1400 innlegg burde vite at bump før minst 24 timer er gått, ikke er lov. OT: Navnet ditt kan du jo kanskje skjære ut. Eller initsialene dine. Hvis du har AMD og ATI komponenter, så kanskje skjær ut "AMD og ATI". Favoritt spillet ditt er? Iallefall et spill du spiller mye, så kan du jo skjære ut logoen til det spillet. Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 9. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2005 Du som har over 1400 innlegg burde vite at bump før minst 24 timer er gått, ikke er lov. OT: Navnet ditt kan du jo kanskje skjære ut. Eller initsialene dine. Hvis du har AMD og ATI komponenter, så kanskje skjær ut "AMD og ATI". Favoritt spillet ditt er? Iallefall et spill du spiller mye, så kan du jo skjære ut logoen til det spillet. Greit, jeg ble litt oppgitt og glemte reglene et sekund, beklager. OT: Syns liksom det der med spillogoer/nicket sitt på sidevinduet er litt kjedelig, men kanskje bare jeg som er prippen? Kom gjerne med spesifikke forslag til design som kan funke. Vil et vindu i grønt uv-reakivt plexi-glass bli vanskelig å se gjennom, eller muligens "for mye" av det gode? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Det å la selve vindu få et mønster kan bli litt harry. Lag heller et vindu med mage runde kanter, og da heller et uv-reaktivt plexiglass, gjerne med mønster i Lenke til kommentar
oyvjak Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Det viktigste er vel at du selv liker hvordan det ser ut. Bare ta en brainstorm og kladd ned noen enkle design som du liker, også jobber du deg videre derfra. Bare passe på å gi seg mens leken er god. Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 9. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2005 Har bestemt meg for å lage vinduet av blank plexi, men ikke kommet noe lenger i prosessen. Vurderte quake 3 logoen (ikke fordi jeg spiller spillet mye, men fordi den er drittøff), men det gir lite innsyn. Rappet dette designet fra en thermaltake-kasse, men skulle gjerne fått litt hjelp til "modifisering" av designet, så frem med paint-skillsene! Vurderer også flere forskjellige metoder for å feste plexien, selve montasjen av vinduet, hva tror dere er best? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå