richardchristy Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Måtte bare lette skuldra da 10 år med grunnskole var forbi! Nå består menyen av søvn og å ta igen 1 år med I gode og onde dager, de har vel kommet seg ut av festen til Marlena nå? Hvertfall snart! Uannsett, god sommer folkens! Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 god sommer ja! har vel igjen 2 uker elns jge, enda alle prøver og lingnende er unnagjort...kommer til å bli to laaaaaaaaaaaaange uker! Lenke til kommentar
ZaiCoN Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 god sommer neste fredag er siste dag for meg, skal opp i eksamen i måra og kanskje opp i eksamen neste uke Lenke til kommentar
richardchristy Skrevet 9. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2005 (endret) Off da, var gjennom det hel*ette siste to-tre ukene som var. 6 på muntlig norsk, og engelsk skriftlig har jeg ikke fått igjen enda, håper på det beste der også. Det går så bra så Endret 9. juni 2005 av jorgen_veisdal Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Ble ferdig med eksamen idag! Nå er det bare slaraffenliv de siste dagene. Åhh så glad jeg er! Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Har ferie fra i morgen av, da jeg har norsk muntlig vk2. Dagen i morgen har jeg gledet meg til siden skolestart. Blir en følelsesladet dag, det er helt sikkert Driter i om jeg får en 2'er, 10min. senere er jeg en ufattelig lykkelig mann uansett. ÅÅ, Gleder meg noe så utrolig! Lenke til kommentar
PureTamil Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Driter i om jeg får en 2'er, 10min. senere er jeg en ufattelig lykkelig mann uansett. Men du er kanskje ikke så fornøyd med det i ettertid? Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Vel, nå tviler jeg på at jeg får en 2'er. Blir vel heller en 3'er, og muligens en 4'er. Men hvis det skulle skje, det ordner seg nok alltids til slutt. Mitt livsmotto er "Hakoona Matata". Lev livet, slapp av, og ta ting som det kommer.. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Vel, nå tviler jeg på at jeg får en 2'er. Blir vel heller en 3'er, og muligens en 4'er.Men hvis det skulle skje, det ordner seg nok alltids til slutt. Mitt livsmotto er "Hakoona Matata". Lev livet, slapp av, og ta ting som det kommer.. Word... Lenke til kommentar
embark Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Nå var det ferie for meg, ja! Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Nå var det ferie for meg, ja! Second that Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Da var det sommerferie på meg også! Lenke til kommentar
Innos Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Siste skoledag var i går! Skal bli deilig å få mer tid til å gjøre det samme jeg gjør alle dager. Neida, skal sikkert få bada noe og sånt også. Lenke til kommentar
mihcaoj Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Da var jeg også ferdig for i år! Utrolig misfornøyd med eksamen, men nå er det ferie.. =) Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Èn time igjen på skulen. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Når ble "!" et ord? Hvis du hadde lest retningslinjene (eller hørt på advarslene når du postet) så hadde du vist at alle emne titler her skal ha minst 3ord! OnT: Ahhhhh, sommerferie Ingenting som sene sløve netter forran PCen og fisking og annet latskap om dagen Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Hadde avslutning i går, digg med endelig ferie ja Mitt mål for ferien er å følge livsmottoet mitt 110%, Hakoona Matata! [off-topic] Jeg synes den 3-ords regelen må kunne være litt "løs". Regelen er en lur ide, og burde som regel følges. Men ser ikke poenget med å syte og klage fordi denne tråden ikke inneholder 3 ord. Emnet forklarer tydelig hva som tråden inneholder. Og da er vel egentlig målet nådd ? Er ikke noe poeng å whine unødig, da det som regel bare gir utslag i masse off-topic tull. Slik som denne posten min er et resultat av La moderatorer ta seg av arbeidet med å passe på her inne! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Chill med ferie ja. Har bare stått opp tidlig og jobbet de siste dagene for å tjene litt penger, men sånn er det. Blir slappere utover. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg