Gå til innhold

Battlestar Galactica - Alle sesonger - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sci-Fi har nå flyttet BSG fra fredag til søndag, fra og med 21. Januar. Kommer også en nye serie, The Dresden Files. Kanskje dette kan hjelpe til med å løfte ratingsene til BSG litt? Får håpe det.

 

kilde

7335671[/snapback]

Hvorfor flyttet de den fra torsdag in the first place?

7344559[/snapback]

 

Jeg tror grunnen til at BSG ble flyttet fra torsdag til fredag er fordi det er så kaldt "Sci-fi friday" på fredager. Altså de sender de største Sci-fi seriene i lag.

Lenke til kommentar
Hadde BSG gått på hvilken som helst annen kanal i USA, så hadde den sikkert hatt flere seere, men den hadde også vært kanselert før sessong 1 ble ferdig. Synd at Sci-fi sliter generelt med lave seertall, og dermed kanselerer en del serier.

7346968[/snapback]

Den hadde også hatt en del fler "offisielle" seere hvis vi europeere fikk lov til å se den på iTunes. Sesong 1 og 2 er jo tilgjengelig for oss på DVD allerede, så hvorfor skulle vi vente på europeiske nettverk som er 2 år etter for å se sesong 3 ?

 

Jeg hadde sikret meg "season pass" hvis jeg hadde hatt mulighet til det.

 

Dumme, dumme "sone"-policy! :hrm:

Lenke til kommentar
Ah, godt å komme hjem til 3 nye episoder. bra at de holder standarden utover i sesongen.

 

blit litt overrasket hvis Baltar er en cyclon. alt i karakteren hans lyser jo enestående og unikt. spent på hvem de 5 siste modellene er.

7359387[/snapback]

 

Det ble jo påstått av en eller annen for mange episoder siden at Adama (ikke spesifisert jr. eller sr.) var en av dem. Baltar er ikke Cylon, det blir for dumt. :no:

Lenke til kommentar

 

Det ble jo påstått av en eller annen for mange episoder siden at Adama (ikke spesifisert jr. eller sr.) var en av dem. Baltar er ikke Cylon, det blir for dumt.  :no:

7359841[/snapback]

 

Det var Adama sr. de trodde var en cylon. Skjedde i den episoden der de nettopp hadde ferdigutviklet den maskinen for å finne cylons, og presidenten hadde en mistanke om at Adama var en cylon (husker ikke helt hvor hun fikk den mistanken fra).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...