Anxe Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 *Hopper over siste to sider da ikke har sett lenger enn 3x05* Sier meg VELDIG enig til action-episodene der Galactica "hoppet" ned til New Caprica ja, og Pegasus... ja. Hehe. Jeg satt og lo inni meg. Det var så fett!! Nei, tror jeg må sette på spoiler-sak.. SPOILERE FOR SESONG 3 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Og jeg er også enig ang. Starbuck. Som "tøff jente" selv (eller wannabe-tøffjente heller, kanskje...) ble jeg bekymra da hun plutselig hadde langt hår og gift og ikke minst fikk den ungen å drasse på. Så ble VELDIG glad da det viste seg at alt var phony, at det ikke var hennes unge likevel, selv om det så ut som Starbuck hadde knyttet seg til ungen. Er sikkert greit å vite at man faktisk HAR evnen til morsfølelser da. For jeg tror ikke akkurat hun var så veldig klar for noen barn... ennå. Jeg husker hvertfall jeg ble skuffet da jeg så det med ungen, og VELDIG glad når jeg skjønte at Starbuck kom til å være Starbuck igjen!! Også veldig arti med at Lee var blitt så feit!! Han var jo fremdeles ganske kjekk da, men likevel. Lurer på om de hadde sminket han eller om skuespilleren rett og slett hadde hatt en for god ferie... Og Gaius... hva kan jeg si? Hva ER han egentlig? Hvorfor dukket han opp når Caprica-Six våknet etter å ha blitt downloada? Kan hun se HAN også?? Jeg skjønner ikke! Og at Tigh tok livet av kona si kan jeg heller ikke forstå. Giftig dame, ja, men hun gjorde jo det bare for å redde mannen sin. Nuvel. Hun var jo irriterende, men dog... Og en annen ting... er bare SÅ glad Adama tok barten.... :p Venter spent på resten, skal laste de ned og se med kjæresten når han kommer tilbake fra ferie!! Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Trenger ikke Spoiler her for ting som har skjedd alt 2.5 er vel den miniserien, eller webisode, som ble sendt før sesong 3 Lenke til kommentar
Anxe Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Ok, så det går på "skjedd alt" i USA? Og miniserie mellom seriene?? Har jeg ikke hørt om... synes å huske at 3x01 sammenfalt veldig fint med finaleslutt på sesong 2? Glemte å si at jeg også synes skuespilleren bak Eight/ Boomer er helt GENIAL! Den nesten-voldtektsscenen er noe av det vondeste jeg noensinne har sett på en serie, scenen satt fast i hodet mitt flere dager etterpå... samme som med da Starbuck var på "farmen". Helt jævli. Hva folk (eller ikke helt det da i siste tilfellet) kan TILLATE seg! Jævla overgrepstyranner!! *Kremt* Lenke til kommentar
Njål Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 I USA blir sesong 2 solgt i to deler, 2.0 er første halvdel (og kom ut en god stund før sesongen var ferdig), 2.5 er slutten. I Europa og Australia (og sikkert de fleste andre steder) er hele sesongen gitt ut i en boks. Lenke til kommentar
Anxe Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Aha, takk! Da har jeg ikke gått glipp av noe! *puster lettet ut* Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Ok, så det går på "skjedd alt" i USA? Og miniserie mellom seriene?? Har jeg ikke hørt om... synes å huske at 3x01 sammenfalt veldig fint med finaleslutt på sesong 2? Glemte å si at jeg også synes skuespilleren bak Eight/ Boomer er helt GENIAL! Den nesten-voldtektsscenen er noe av det vondeste jeg noensinne har sett på en serie, scenen satt fast i hodet mitt flere dager etterpå... samme som med da Starbuck var på "farmen". Helt jævli. Hva folk (eller ikke helt det da i siste tilfellet) kan TILLATE seg! Jævla overgrepstyranner!! *Kremt* 7296283[/snapback] når han sier miniserie så mener han miniserien fra 2003.. webisodene er en hau 5 minutters episoder som ble sent i høst før sesong3 om undergrunden på new caprica Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Noen som vet hvor mang kan få tak i de webisodene? Funker jo ikke å se dem på sci-fi siden, er bare for folk i USA visstnok.. Lenke til kommentar
Anxe Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 (endret) når han sier miniserie så mener han miniserien fra 2003.. 7297817[/snapback] Ah, denna? Har jeg faktisk ikke sett. Har bare sett det som sikkert er "vanlige" starten på sesong 1 der Boomer avsløres på slutten av episode 2 eller 3 eller hva det er. Jaja. Da har man pausegodis Edit: Errr... vent nå litt. Jeg tror faktisk jeg har sett dem sammenhengende med sesong 1. Husker ikke jeg ass... den første jeg så startet med en kort recap om hvordan cylonene ble laget av mennesket, og de fortalte i bilder hvordan den stakkars ambassadøren satt der på den nøytrale planeten, år etter år, helt til en dag cylonene plutselig kom, og så.. *ploff* Husker også masse jatt med Gaius og Six i det huset, der hun avslørte for han hva det var han hadde vært på på, og så *kræsj* raset vinduene sammen og sånn. Husker også tonnesvis med sex mellom de to Er dette sesong 1 eller miniserien? Endret 17. november 2006 av Anxe Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Det er nok miniserien det ja Anxe. Forsåvidt så har jeg nå fått prøvd ut battlestarmod til Homeworld 2 og kan si at den var sinnsyk kul! Spesielt siden den fortsatt bare er i betastadiet! Tror denne moden kan bli utrolig bra når den er helt ferdig. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 (endret) Så akkurat episode 08 ses 3. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Nå begynner serien å ta seg opp igjen. Fikk vite litt mere om hvorfor Adama måtte avslutte karrieren sin på Galactica og. Håper "Bulldog" blir et fast innslag i serien. Han er virkelig en god skuespiller. Endret 18. november 2006 av L4r5 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 (endret) L4r5: vurdert å bruke spoilertagen? Endret 18. november 2006 av ilpostino Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 vurdert å bruke spoilertagen? 7310515[/snapback] Sorry Nå er det rettet.. (hvis du retter quoten og da ) Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 (endret) så de 7 første episodene av Sesong 1 igår. Siste del av Sesong 1 blir tatt neste uke en dag regner jeg med. det er gjennomført en bra serie spes med tanke på at det er såpass tidlig i produksjonen. andre serier blir bedre og bedre etterhvert som det kommer ut i sesongene. edit: fant sesong 2 av Battlestar Galactica til kun 180 kroner hos cd-wow. noen som har erfaring med denne kjeden? Endret 18. november 2006 av ilpostino Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Fin-fin episode, S03 E08. Dog er det vel nødt til å skje litt større ting utover, begynner å bli litt stillestående. Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Fin-fin episode, S03 E08. Dog er det vel nødt til å skje litt større ting utover, begynner å bli litt stillestående. 7313250[/snapback] Kan jo ikke ha alt for mange store episoder, det blir dyrt... Likte denne episoden. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Dette var en skikkelig oppvask episode, sån får vite litt om hovedpersonene og introdusere nye mennesker. Vil vite mer om jorda, og de andre modellene, og de hybrid greiene. Lenke til kommentar
FPShooter Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 (endret) edit: fant sesong 2 av Battlestar Galactica til kun 180 kroner hos cd-wow. noen som har erfaring med denne kjeden? Har bestilt fra dem, gikk helt smertefritt. 180 kr er billig og under tollgrensa, så jeg hadde slått til. Endret 21. november 2006 av FPShooter Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Må bare poste dette her! New Crew In Town Bare sangen Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Må bare poste dette her! New Crew In Town Bare sangen 7329655[/snapback] haha genialt... rett og slett genialt Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Fikk sesong en av Battlestar Galactica idag. Betilte den fra Platekompaniet igår så synes det var ganske raskt levert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå