Gå til innhold

Battlestar Galactica - Alle sesonger - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

*Hopper over siste to sider da ikke har sett lenger enn 3x05*

 

Sier meg VELDIG enig til action-episodene der Galactica "hoppet" ned til New Caprica ja, og Pegasus... ja. Hehe. Jeg satt og lo inni meg. Det var så fett!!

 

Nei, tror jeg må sette på spoiler-sak..

SPOILERE FOR SESONG 3

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Og jeg er også enig ang. Starbuck. Som "tøff jente" selv (eller wannabe-tøffjente heller, kanskje...) ble jeg bekymra da hun plutselig hadde langt hår og gift og ikke minst fikk den ungen å drasse på. Så ble VELDIG glad da det viste seg at alt var phony, at det ikke var hennes unge likevel, selv om det så ut som Starbuck hadde knyttet seg til ungen. Er sikkert greit å vite at man faktisk HAR evnen til morsfølelser da. For jeg tror ikke akkurat hun var så veldig klar for noen barn... ennå. Jeg husker hvertfall jeg ble skuffet da jeg så det med ungen, og VELDIG glad når jeg skjønte at Starbuck kom til å være Starbuck igjen!!

 

Også veldig arti med at Lee var blitt så feit!! Han var jo fremdeles ganske kjekk da, men likevel. Lurer på om de hadde sminket han eller om skuespilleren rett og slett hadde hatt en for god ferie...

 

Og Gaius... hva kan jeg si? Hva ER han egentlig? Hvorfor dukket han opp når Caprica-Six våknet etter å ha blitt downloada? Kan hun se HAN også?? Jeg skjønner ikke!

 

Og at Tigh tok livet av kona si kan jeg heller ikke forstå. Giftig dame, ja, men hun gjorde jo det bare for å redde mannen sin. Nuvel. Hun var jo irriterende, men dog...

 

Og en annen ting... er bare SÅ glad Adama tok barten.... :p :p :p

Venter spent på resten, skal laste de ned og se med kjæresten når han kommer tilbake fra ferie!! :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ok, så det går på "skjedd alt" i USA?

 

Og miniserie mellom seriene?? Har jeg ikke hørt om... synes å huske at 3x01 sammenfalt veldig fint med finaleslutt på sesong 2?

 

Glemte å si at jeg også synes skuespilleren bak Eight/ Boomer er helt GENIAL! Den nesten-voldtektsscenen er noe av det vondeste jeg noensinne har sett på en serie, scenen satt fast i hodet mitt flere dager etterpå... samme som med da Starbuck var på "farmen". Helt jævli. Hva folk (eller ikke helt det da i siste tilfellet) kan TILLATE seg! Jævla overgrepstyranner!!

 

*Kremt*

Lenke til kommentar
Ok, så det går på "skjedd alt" i USA?

 

Og miniserie mellom seriene?? Har jeg ikke hørt om... synes å huske at 3x01 sammenfalt veldig fint med finaleslutt på sesong 2?

 

Glemte å si at jeg også synes skuespilleren bak Eight/ Boomer er helt GENIAL! Den nesten-voldtektsscenen er noe av det vondeste jeg noensinne har sett på en serie, scenen satt fast i hodet mitt flere dager etterpå... samme som med da Starbuck var på "farmen". Helt jævli. Hva folk (eller ikke helt det da i siste tilfellet) kan TILLATE seg! Jævla overgrepstyranner!!

 

*Kremt*

7296283[/snapback]

når han sier miniserie så mener han miniserien fra 2003..

webisodene er en hau 5 minutters episoder som ble sent i høst før sesong3 om undergrunden på new caprica

Lenke til kommentar
når han sier miniserie så mener han miniserien fra 2003..

7297817[/snapback]

Ah, denna? Har jeg faktisk ikke sett. Har bare sett det som sikkert er "vanlige" starten på sesong 1 der Boomer avsløres på slutten av episode 2 eller 3 eller hva det er.

 

Jaja. Da har man pausegodis ;)

 

Edit: Errr... vent nå litt. Jeg tror faktisk jeg har sett dem sammenhengende med sesong 1. Husker ikke jeg ass... den første jeg så startet med en kort recap om hvordan cylonene ble laget av mennesket, og de fortalte i bilder hvordan den stakkars ambassadøren satt der på den nøytrale planeten, år etter år, helt til en dag cylonene plutselig kom, og så.. *ploff*

 

Husker også masse jatt med Gaius og Six i det huset, der hun avslørte for han hva det var han hadde vært på på, og så *kræsj* raset vinduene sammen og sånn. Husker også tonnesvis med sex mellom de to :p

 

Er dette sesong 1 eller miniserien?

Endret av Anxe
Lenke til kommentar

Så akkurat episode 08 ses 3.

 

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Nå begynner serien å ta seg opp igjen. Fikk vite litt mere om hvorfor Adama måtte avslutte karrieren sin på Galactica og. Håper "Bulldog" blir et fast innslag i serien. Han er virkelig en god skuespiller.
Endret av L4r5
Lenke til kommentar

så de 7 første episodene av Sesong 1 igår. Siste del av Sesong 1 blir tatt neste uke en dag regner jeg med.

 

det er gjennomført en bra serie spes med tanke på at det er såpass tidlig i produksjonen. andre serier blir bedre og bedre etterhvert som det kommer ut i sesongene.

 

edit: fant sesong 2 av Battlestar Galactica til kun 180 kroner hos cd-wow. noen som har erfaring med denne kjeden?

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...