Gå til innhold

Battlestar Galactica - Alle sesonger - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Tror ikke han tok bilde av den med vilje, for så ut som hun zooma inn for å se det.

KebabGud: Sikkert gudene som har fortale de på Jordan hvordan man lager en ting som dreper Cylons ;)

 

Likte episoden jeg, spess mtp at de kom nærmere å finne jorden, som det egentlig handler om. Og at Cylons fikk et spark, og det med Hybrids!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva skjedde med Athena, ble hun smittet på slutten der?

7218334[/snapback]

Nope .. var nok bare litt grunnprogramering som dukket frem der

 

 

KebabGud: Sikkert gudene som har fortale de på Jordan hvordan man lager en ting som dreper Cylons ;)

7218470[/snapback]

Vel hele poenget er at gudene demmes ikke faktisk finnes....

det de mener er guder var de 13 som styrte på Kobol.. fra 13 "hus"

som sendte ut hver sin gjeng med kolonister

 

blir litt for komplisert å gå inn i mytologien i BSG...

det var en staelitt med en sykdom... BAM!

Lenke til kommentar

Jeg syntes filmingen i forige episode (3x06) var veldig spennende. Når Baltar snakket med Six og de gikk nedover gangen og bildet viste personen som snakket, men uten at den snakket og at bildene gled rolig over i hverandre var en flott kontrast til det mer intense og urolige bildet når det er action.

 

Og Colonel Tigh er bare en så konge character som får så mye flott spilletid. Jeg håper virkelig situasjonen med han (og litt Starbuck) eskalerer til en dramatisk topp i de neste episodene.

 

Angående det med tiden i BSG1980. Husk at radiobølger bare beveger seg med lysets hastighet mens et "jump" så vidt jeg vet er raskere enn det. Så det betyr at på det tidspunktet hadde radiobølgene bevegd seg ~30*10^17 meter ut i rommet hvor BSG kunne ha plukket de opp for så å hoppe direkte til jorden hvor det da var 80-tallet.

Endret av JohndoeMAKT
Lenke til kommentar

Etter at jeg begynte å se denne serien så har James Callis (aka Gaius Baltar) blitt min favoritt-skuespiller. Helt fantastisk! Noen ganger har jeg ledd så jeg fikk vondt av de gangene Baltar ble "fersket" i full gang med sin fantasi-nr. 6.

 

Jeg elsker denne serien.

 

Mine favoritt-karakterer i serien er Baltar, Tigh, Starbuck og Athena/Boomer. Men det er så_mange som er bra. Presidenten, Adama, Helo, Chief, Nr. 6-"engelen" i Gaius' fantasiverden etc etc.

 

What's not to like? :love:

 

Jeg hadde aldri trodd det skulle komme en SciFi som kunne måle seg med Star Wars, men jeg tok (heldigvis) feil. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...