leifeinar Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Høres bra ut er drittvær, har 106" krystallklart bilde og HD masteriale. gleder meg! Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Til og med kjæresten som generelt sett hater science fiction elsket BSG fra første sekund. Stor underholdning, uavhenging av genre. Lenke til kommentar
Amaru Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 word ;P har skaffe blue ray spiller nå, neste på planene er å bytte ut den halvdøde LCD tven som sliter med svart (som det MYE av på BSG) og bytte den ut med en skikkelig saftig full HD tv og skaffe meg hele BSG blue ray pakka og kjøre maraton me nevøen som også er BSG fan. Greit me litt virkelighetsflukt en gang i blant, spes hvis været blir dårlig Lenke til kommentar
Robopope Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 BSG forever. So say we all. Fantastisk serie Lenke til kommentar
Amaru Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Hvordan er Caprica serien? verdt å bruke tid på hvis man liker BSG? Lenke til kommentar
tha_lode Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Det er en helt annen type serie. Men jeg synes den definitivt har noe for seg. Men likte du BSG pga action og romkrig så er kanskje ikke Caprica noe for deg. Den handler om hvordan Cylons oppstod, Religion og kultur konflikter mellom the twelve colonies, ekteskapstrøbbel og alternative virkelighter. (Sånn jeg ser det) Men likte du BSG pga gode karakterer, dype historier som ikke tar slutt i løpet av en episode eller to og mye forbanna godt skuespill (i tilliegg til at det er sci-fi) så er den absolutt noe du burde sjekke ut. Lenke til kommentar
Amaru Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 ja takk begge deler egentli men er verdt en titt høres det ut som Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Wohay! Begynte å se BSG imens jeg venter på at SGU skal bli ferdig lasta.. Og jeg ble fullstendig overveldet! Er bare på episode 17 i sesong 2 enda, men det jeg har sett til nå er bare helt fantastisk! Karakterene er dype, skuespillet er fantastisk og handlingen er narkotisk! Det er bare ett par ting som irriterer meg litt, og det er religion. Har virkelig ikke noe imot at religionen portretteres som en viktig del av livet deres, men ble veldig skuffet når alt om profetiene og sånn måtte presse seg på. Men regner vel med at sånt får forklaring underveis. Men hvorfor er alt av papir / skjermer åttekantet (??) ? Er det bare for å få ting til å se litt fancy ut? Kan virkelig ikke se noen logisk grunn til det i alle fall. Lenke til kommentar
tha_lode Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Velkommen inn i flokken. Religion er viktig i BSG. Den pillen må du svelge. Det fortsetter å være viktig helt ut til og med slutten. Jeg syntes også det var litt mye. Godt spm om de avkuttede hjørnene på alle bøkene og papirene. Lurt på det selv, men det er nok bare en fancy effekt. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Dere som har sett BSG på Blu-ray, er det av god kvalitet? har set litt på den som ligger i piratbukta som er HD, men er ganske kornete. blir ganske tydelig på 106". så lurte på om jeg skulle kjøpe de. hvem i norge er mest sanynelig til og ha noe sånnt til en ok pris? fra play.com blir det fort 16-1700 etter staten har tatt sitt Lenke til kommentar
Amaru Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 (endret) Ja religion er tidvis litt i overkant der.., de har nok mista mange seere pga det tar av litt. Leifeinar du må nok ta en bit av det sure eplet.. de selger den på CDON for 1800, og det er import. Trur ikke de har laget noen skandinavisk versjon av Blue Ray. EDIT: Jo faktisk har videonova norsk versjon, de koster 450kr pr sesong da, og sesong 4 har release 8. september men da kommer det nok en box med alt sammen. tar sin tid! Endret 19. juni 2010 av Amaru Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Har nettopp startet å se sesong en. Jeg synes serien virker veldig bra. Hvordan er den i forhold til den orginale serien? Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Den originale serien er visst grisecheesy. Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Så ikke noe å anbefale, altså? Lenke til kommentar
AVF Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 (endret) Godt spm om de avkuttede hjørnene på alle bøkene og papirene. Lurt på det selv, men det er nok bare en fancy effekt. "Paper (and photos, books, and even picture frames) in the series have corners cut off. It is said that director Michael Rymer did this during the miniseries as a reference to how he had to "cut corners" financially to make the miniseries work on a limited budget. The practice was continued into the series, although the producers have said on numerous occasions that although it seemed like a "neat idea at the time", having to cut the corners off every document seen onscreen became a nuisance for the weekly series." Endret 2. juli 2010 av AndrineF Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå