Junior91 Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Tenk om det hadde kommet eneggede tvillinger på Galactica! Hahah, det hadde vært genialt. Satser på en ny film der det skjer. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Tenk om det hadde kommet eneggede tvillinger på Galactica! Hahah, det hadde vært genialt. Satser på en ny film der det skjer. Tror det hadde blitt kort vei til den store luka der de slipper diverse stygginger ut Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Etter at eneggede tvillinger ble nevnt, så ble jeg litt skuffet over at de ikke tok opp problemstillingen på noe tidspunkt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Noen som har sett den nye filmen, The Plan? Lenke til kommentar
Junior91 Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Ja, så den i går. Ikke like bra som Razor spør du meg, men fortsatt kjekt å se Battlestar Galactica igjen. Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Er det noen som vet om det er planlagt flere filmer?. Lenke til kommentar
Junior91 Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Tror det var den siste, men som du sikkert vet så kommer det en nye serie som heter Caprica. Lenke til kommentar
slipten Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Det er ikke planlagt noen flere filmer, men det er kanskje snakk om at det skal lages en langfilm som er basert på 70-talls serien ved samme navn. Angående The plan, så var det langdryg affære. At cylonene ikke hadde sett for seg at det kunne være battlestarer som overlevde første angrep, virker for meg litt rart, men det er vel kanskje det som er svakhetene dems og, at de hele tiden undervurderer menneskene og dere vilje til å overleve. Det som er mest spennede med filmen er hvordan cylonen blir påvirket og sakte men sikkert begynner å sette sprøsmåltegn ved hva de har gjort/hva de gjør. Lenke til kommentar
tha_lode Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Enig med slipten. Filmen var en stusselig avslutning på en flott serie. Litt morsomt å bli bedre kjent med Caval, men ellers traurige saker. Effektene når Caprica bombes holdt heller ikke mål. En unødvendig film etter min mening. Lenke til kommentar
zoomsalabim Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Sesong 1 med norske undertekster ble sluppet 11. november Sesong 2 har lanseringsdato 20. januar Så det blir nok noen månder å vente til sesong 3 og 4 er her med norske undertekster. Lenke til kommentar
Yunalesca Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Ahh, så ThePlan er endelig kommet ut. Flott! Da skal jeg kose meg Savner serien - fulgte så intenst med på den. Har sesong 1-3 på dvd, venter med å kjøpe sesong 4 til alle godbitene er på plass, håper å se noen kjekke kuttede scener Lenke til kommentar
Heimlaga Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 håper den nye serien Caprica blir like bra så den intro episoden, blei egentlig skuffa-.- Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Akkurat sett igjennom BSG serien for 3 gang, men første i High Def. Var allerede en av favoritt seriene mine, men når man fikk det i 1080p og med DTS-MA gikk den helt til topps hos meg. Nå ser man også virkelig hvor bra spesial effektene er. Bedre enn man veldig ofte får servert i filmer. Kort fortalt. "It doesn't get any better then this" 10/10 Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 (endret) Et spørsmål, skulle akkurat starte på battlestar galactica. første episode heter "33" men den begynner faktisk med "previously on battlestar galactica" er det noe som skal sees før den eller skal det begynne slik? http://www.imdb.com/title/tt0407362/ Endret 3. juni 2010 av leifeinar Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Ja, du må se miniserien. 2 Episoder med enorm kvalitet. http://www.imdb.com/title/tt0314979/ Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 ser jeg har en episode av miniserien, men den varer tyil gjenngjeld 3 timer. så anntar at det er begge episodene i ett? Lenke til kommentar
Amaru Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 De er fantastiske.. husker jeg ble imponert over att en serie kunne være så bra ^^ satt som klistra! Lenke til kommentar
Sisyphus Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Den serien er ufattelig bra. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 De to episodene før serien starter gjorde hele serien for min del... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå