Amaru Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 når jeg har skaffa meg blue ray spiller er den pakka første prior! Lenke til kommentar
zoomsalabim Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Er det noen mulighet for at serien kommer med norske undertekster? Regner ikke med at UK-importen har disse. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Skal si i fra når den kommer. Ca 50/50 av blu-ray filmer jeg bestiller fra play.com har norsk undertekst. Når den ikke har det så bruker jeg engelsk undertekst.. Greit om man ikke kan ha lyden så alt for høyt på. Lenke til kommentar
Amaru Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 men det plagsomme er att den engelse underteksten ofte er bare for hørselhemmede (hvertfall den jeg fikk på sesong 4).. og det er ekstremt irriterende for meg att det står "big explosion" noe sprenger eller "gunfire" når det er skyting xD blir bare latterlig Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Elsker slik tekst, glimrende underholdning! Lenke til kommentar
Amaru Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 lurer på om døve klarer å leve seg inn i f.eks. krigsfilmer når det står pang pang.. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Ikke norsk tekst på blu-ray pakken fra play.com. Men for min del gjør det ingenting. Ser som regel film uten tekst, greit med engelsk tekst om man må ha lyden lav, eller fruen også skal se. Lenke til kommentar
Amaru Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 har du virkelig en dame som gidder å se på BSG? men går nok for den fra play.com jeg å da.. jeg klarer meg fint me engelsk tekst, har bare ikke så godt øre for engelsk så kan gå glipp av enkelt poenger og detaljer. Men med tekst er det plankekjøring Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 har du virkelig en dame som gidder å se på BSG? men går nok for den fra play.com jeg å da.. jeg klarer meg fint me engelsk tekst, har bare ikke så godt øre for engelsk så kan gå glipp av enkelt poenger og detaljer. Men med tekst er det plankekjøring hehe, tenkte mer på når jeg kjøper filmer vi skal se i lag, så klarer hun seg med engelsk tekst. Nei får henne desverre ikke til å se BSG Men fikk henne til å begynne å spille bf2 Vi har mange mange timer på tv2 serverene. Lenke til kommentar
zoomsalabim Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Kona ser på Battlestar Galactica, så ja de finnes. Lenke til kommentar
zoomsalabim Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Ser at CDON har sesong 1 med nordiske tekster i kommende med dato 11-11-2009. Det betyr vel at resten av serien kommer med norske tekster med ujevne mellomrom. Lenke til kommentar
birdy113 Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 finnes Bluray 20 discs i norsk butikk? Jeg besøkte playcom dem kunne få tak i det men da kom det på nesten 2500 kr Lenke til kommentar
Amaru Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Ser at CDON har sesong 1 med nordiske tekster i kommende med dato 11-11-2009. Det betyr vel at resten av serien kommer med norske tekster med ujevne mellomrom. Sesong 1-3 har vært på norske tekster lenge.. har kjøpt dem på spaceworld. Sesong 4 har jeg til gode å se med norsk. Men siden de første sesongene er det regner jeg med att de kommer en nordisk pakke ja er jo ikke all verdens arbeid å lage dette... Lenke til kommentar
zoomsalabim Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Ser at CDON har sesong 1 med nordiske tekster i kommende med dato 11-11-2009. Det betyr vel at resten av serien kommer med norske tekster med ujevne mellomrom. Sesong 1-3 har vært på norske tekster lenge.. har kjøpt dem på spaceworld. Sesong 4 har jeg til gode å se med norsk. Men siden de første sesongene er det regner jeg med att de kommer en nordisk pakke ja er jo ikke all verdens arbeid å lage dette... Snakket om Blu Ray, og der er både cdon og platekompaniet enige om at sesong 1 kommer 11/11 med nordiske undertekster. Lenke til kommentar
Amaru Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 ok! det er jo strålende Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 (endret) Idag skal jeg kose meg med "The Plan" Skal bli godt å få en dose med BSG igjen Endret 18. oktober 2009 av JimRamse Lenke til kommentar
Junior91 Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Idag skal jeg kose meg med "The Plan" Skal bli godt å få en dose med BSG igjen Trodde ikke den var komt ut, takk for tipset. Lenke til kommentar
Heimlaga Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 så de to første episodene i går, ser svært lovende ut, visste ikke om serien før jeg leste om den nye filmen.. Lenke til kommentar
Amaru Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Starten på sesong 1 er episk ^^ Lenke til kommentar
Robåt Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Tenk om det hadde kommet eneggede tvillinger på Galactica! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå