Gå til innhold

Battlestar Galactica - Alle sesonger - Generell diskusjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

men det plagsomme er att den engelse underteksten ofte er bare for hørselhemmede (hvertfall den jeg fikk på sesong 4).. og det er ekstremt irriterende for meg att det står "big explosion" noe sprenger eller "gunfire" når det er skyting xD blir bare latterlig

Lenke til kommentar

har du virkelig en dame som gidder å se på BSG?

men går nok for den fra play.com jeg å da.. jeg klarer meg fint me engelsk tekst, har bare ikke så godt øre for engelsk så kan gå glipp av enkelt poenger og detaljer. Men med tekst er det plankekjøring ;)

Lenke til kommentar
har du virkelig en dame som gidder å se på BSG?

men går nok for den fra play.com jeg å da.. jeg klarer meg fint me engelsk tekst, har bare ikke så godt øre for engelsk så kan gå glipp av enkelt poenger og detaljer. Men med tekst er det plankekjøring ;)

hehe, tenkte mer på når jeg kjøper filmer vi skal se i lag, så klarer hun seg med engelsk tekst. Nei får henne desverre ikke til å se BSG :( Men fikk henne til å begynne å spille bf2 :p Vi har mange mange timer på tv2 serverene.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Ser at CDON har sesong 1 med nordiske tekster i kommende med dato 11-11-2009. Det betyr vel at resten av serien kommer med norske tekster med ujevne mellomrom.

Sesong 1-3 har vært på norske tekster lenge.. har kjøpt dem på spaceworld. Sesong 4 har jeg til gode å se med norsk. Men siden de første sesongene er det regner jeg med att de kommer en nordisk pakke ja ;) er jo ikke all verdens arbeid å lage dette...

Lenke til kommentar
Ser at CDON har sesong 1 med nordiske tekster i kommende med dato 11-11-2009. Det betyr vel at resten av serien kommer med norske tekster med ujevne mellomrom.

Sesong 1-3 har vært på norske tekster lenge.. har kjøpt dem på spaceworld. Sesong 4 har jeg til gode å se med norsk. Men siden de første sesongene er det regner jeg med att de kommer en nordisk pakke ja ;) er jo ikke all verdens arbeid å lage dette...

Snakket om Blu Ray, og der er både cdon og platekompaniet enige om at sesong 1 kommer 11/11 med nordiske undertekster.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...