Amaru Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 når kommer siste delen av sesong 4 i butikken?? har ikke fått sett det på TV Lenke til kommentar
birdy113 Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Da har jeg sett serien. De skulle ikke sendt galactica i solen Kan inrømme det kom en dråpe Lenke til kommentar
Hudrin Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Da har jeg sett serien.De skulle ikke sendt galactica i solen Kan inrømme det kom en dråpe ..clean start..men de kunne godt gjemt galatica unna en plass for framtidens jord men da hadde det blitt h... igjen når vi her hadde funnet den det er jeg sikker på..hehe Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Skipet var jo ødelagt og ubrukelig, så det var en passende avskjed og sende det i sola syns jeg! Lenke til kommentar
genstian Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Tviler på at skipet hadde overlevd å lande på jorden dessverre . Uansett var det jo en verdig avskjed for Galactica synes jeg. Lenke til kommentar
birdy113 Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Fy faen så mye det skipet tålte. Det holdte jo på og falle sammen til slutten. Jeg kommer til og savne denne serien. Nå ser jeg på Eureka faktisk ganske kul serie Lenke til kommentar
genstian Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Nå er jo E00 (pilot episoden) ute av Caprica da Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Stemmer det, er en extended DVD versjon av pilot episoden. Selve serien begynner neste år. Lenke til kommentar
genstian Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Kanskje ikke akkurat slik jeg trodde episoden skulle være, men var ikke så helt ille heller. Men jeg synes at BSG var mye bedre. Uansett, artig å se young Wiliam Adama og den første cylon. Lenke til kommentar
birdy113 Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 You always be a Adama så kom den bsg sangen:P gåsehud Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Jeg laget en Capricatråd for de som vil diskutere 0x00 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1098133 Lenke til kommentar
AndyG Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 UUUUUUUUÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ Har ventet lenge med å se de siste to episodene! Nå fikk jeg endelig sett de! Vet ikke helt hva jeg skal si eller tenke. Sinnsykt! Helmaks! Fan-frakkin-tastic! Jeg har lenge proklamert at Farscape er tidenes beste tv-serie. Vel, a new king has arrived! Avslutning fullendte det hele fantastisk, utrolig bra! Lenke til kommentar
AVF Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Er så utrolig trist at det er over.... Men jeg trøster meg med at The Plan kommer til høsten! Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Denne må nok bestilles så fort den blir tilgjengelig. http://www.highdefdigest.com/news/show/Uni...ay_Box_Set/2838 Lenke til kommentar
birdy113 Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 http://www.imdb.com/title/tt1383701/ Ny film i 2011 ser det ut som Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Den filmen er basert på den originale BSG fra 70/80 tallet og ikke den serien som vi diskuterer her. Så ikke forvent skinjobs o.l. Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Akkurat sett ferdig 1. sesong, og må si det er noe av det beste jeg har sett av serier, kanskje det beste. Så utrolig spennene, uforutsigbart og interessant, at til og med lost må se seg slått. Noen som kan anbefale serier sci-fi som er like bra eller bedre enn denne serien? Så vidt jeg ser er BSG anerkjent for å være blant de absolutt beste. Takker for svar. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Har lett selv etter avslutninga på BSG, men finner ingenting som kommer opp imot galactica. Troner ene og alene på toppen, i allefall for meg. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 (endret) Nærmeste jeg kommer er nok Babylon 5. Den og Battlestar Galactica er mine favoritt Sci-Fi serier. Tett bak kommer Firefly, men denne rekker ikke helt opp da den ble kanselert etter kun en sesong. Endret 16. juni 2009 av JimRamse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå