Saddlefall Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Gleder meg til fortsettelsen nå ja.. Spesielt hva som skjer videre med Gaius og Number Six. Spillet mellom de to er jo så genialt ^^ Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Gleder meg til fortsettelsen nå ja.. Spesielt hva som skjer videre med Gaius og Number Six. Spillet mellom de to er jo så genialt ^^ 7131429[/snapback] Må si meg enig i det, absolutt bra underholdning der! Herlig serie. Lenke til kommentar
b0nna Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Enig. Syns Gaius er den feteste karakteren i serien, selv om han har vært litt i utakt etter at han ble pres :/ Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Er det noe og noen jeg virkelig misliker i denne serien, må det være nettopp Gaius' handlinger og fyren selv. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Er det noe og noen jeg virkelig misliker i denne serien, må det være nettopp Gaius' handlinger og fyren selv. 7131786[/snapback] helt enig:( Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 (endret) Gaius Baltar blir BSG sitt svar på Vidkun Quisling. Blir nesten frustrert over den fyren, og egoet hans. @MysticoN: Var ikke klar over at man ikke kunne se BSG i fra iTunes hvis man er i Norge. Har aldri prøvd det selv, tok bare utgangspunkt i det. Endret 23. oktober 2006 av Dj_eLmO Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Skal tilstå at jeg også missliker Gaius Baltar til tider, men han gjør jo mye for serien da. Hadde ikke vært det samme uten han, å jeg håper virkelig ikke han forsvinner med det første. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Baltar i orginalen var mye værre.. han her prøver å være snill men egoet vinner altid. i orginalen så vard et han som organiserte angrepet på koloniene Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 (endret) Orginal serien var litt mer diffuse også. Masse "funkye" raser, og flere hundre år gammelt brennevin, og et romskip (galactica) som måtte navigeres etter stjernene (merk: før det ble etter installert moderne utstyr, forstå det, den som kan). Hadde virkelig håpet at den gammle serien skulle gi meg en forsmak på hva man hadde i vente på den nye serien. Men slik ble det ikke akkurat. Det er forsåvidt bra at de har tatt bort super-skurk elementet i den nye serien. Det gjør det litt mer troverdig. Og ikke minst, de rare benevnelsene på tid. Centar, milli centar osv. Bare for å nevne noen... Endret 23. oktober 2006 av Dj_eLmO Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 er bare glad de beholdte "Frak" jeg Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Litt trist at de trashet Pegasus og at vi nesten ikke fikk se noe spacebattle, men kraftig følelser og godt skuespill. Flott at serien endelig virkelig er i gang og "på veien" Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Gleder meg til fortsettelsen nå ja.. Spesielt hva som skjer videre med Gaius og Number Six. Spillet mellom de to er jo så genialt ^^ 7131429[/snapback] er vel det jeg gler meg minst til. hehe Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Litt trist at de trashet Pegasus... 7137177[/snapback] Ja men i helvete så tøft det var!! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Ja denne episoden var galskap fra ende til annen. Vanvittig bra episode,vil kanskje påstå at dette er ein av de beste i serien sålangt. Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 (endret) Ja denne episoden var galskap fra ende til annen. Vanvittig bra episode,vil kanskje påstå at dette er ein av de beste i serien sålangt. 7137923[/snapback] Combatmessig, ja. Men ikke spenningsmessig Der tar episode 10-11 i sesong 2 kaka.. fy faen Endret 24. oktober 2006 av Saddlefall Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Ja denne episoden var galskap fra ende til annen. Vanvittig bra episode,vil kanskje påstå at dette er ein av de beste i serien sålangt. 7137923[/snapback] Combatmessig, ja. Men ikke spenningsmessig Der tar episode 10-11 i sesong 2 kaka.. fy faen 7138605[/snapback] Legg merke til uttrykksformen "Ein av de beste" Og ja, de episodene du påpeker er nok de mest kake grådige episodene i serien. Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 er bare glad de beholdte "Frak" jeg 7137137[/snapback] Ja, "Frak" er genialt i grunn. Man vet hva de egentlig mener, men de sier det liksom ikke. Er forsåvidt spent på hvordan det blir i serien nå. Blir litt skuffa hvis det blir som stortsett hele sesong 1 var. Flukt, flukt og atter flukt. Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 er bare glad de beholdte "Frak" jeg 7137137[/snapback] Ja, "Frak" er genialt i grunn. Man vet hva de egentlig mener, men de sier det liksom ikke. Er ganske sikker på at det er pga. sensur og at de ikke kan si F-ordet (You know what I mean..) Tenk over det, hvor mange TV-serier sier de.. det ordet. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Nåh, kommer helt an på hva slags serier. Ganske mange, vil jeg si. Lenke til kommentar
DrThomas Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Er noe med at man kan bruke F-ordet 1-2 ganger før en serie eller film får 18 (eller er det først 15) års aldersgrense. Er en fullstendig idiotisk regel, men sånn er nå en gang systemet i USA. Synes "frack" eller "frak" er genialt! Som nevnt vet man jo nøyaktig hva de mener, men de sier det ikke Uansett, noen som har en promo for neste episode? Har ikke sett noen enda! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå