Theoneask Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Starbuck er jo bare drithot når hun er brutal som siste episode. Var bare digg hvordan hun kverta de som skulle henrette Lee Mm, utrulig bra scene, i ein på alle måter knall bra episode! Lenke til kommentar
Robåt Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Hvor mange sesonger kommer det til å komme? Og når kommer de? Send svar på PM, er livredd for spoilere! Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Hvor mange sesonger kommer det til å komme? Og når kommer de? Send svar på PM, er livredd for spoilere! Det er desverre kun 7 episoder igjen av BSG. Men vet det er snakk om at det skal komme noen filmer i etterhvert også. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Som sagt kun et fåtall episoder igjen, men Caprica, en spinoff som foregår 50 år tidligere starter om ikke så altfor lenge, så vi har nok å se frem til. BSG blir stående igjen som en av tidenes største serier for min del. Definitivt min beste scifi opplevelse, men også glatt på topp 3 av alle serier. Kun Dexter og kanskje en eller to andre serier som kommer i nærheten. Lenke til kommentar
anonymouse Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Hadde ikke hørt om Caprica jeg... men den høres skikkelig cheesy ut... Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Som sagt kun et fåtall episoder igjen, men Caprica, en spinoff som foregår 50 år tidligere starter om ikke så altfor lenge, så vi har nok å se frem til. BSG blir stående igjen som en av tidenes største serier for min del. Definitivt min beste scifi opplevelse, men også glatt på topp 3 av alle serier. Kun Dexter og kanskje en eller to andre serier som kommer i nærheten. Enig at det er en av tidenes beste serier. men "kun" en andre plass på min liste rett bak Babylon 5 Btw, når kommer neste episode? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Natt til lørdag: http://www.tvtid.com/kalender/ Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 For en episode! Blir like overrasket hver gang hvor bra BSG egentlig er Lenke til kommentar
genstian Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Utrolig bra episode, endelig kvitt Gata og Zerak, blir også spenende og se hvordan det utvikler seg nå som demokratiet er iferd med å falle. Lenke til kommentar
AndyG Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 *mine innlegg* Siste episode var spesielt god. Synd det ikke blir mer etter denne sesongen. *gå i hjørnet og deppe* Lenke til kommentar
mushi Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Har ikke sett episoden enda, så leser ingenting her, skulle bare informere om at jeg kom over en side som sier at Caprica-piloten skal komme ut 21. april. Jeg veit ikke hvor seriøs siden er, så ta det med en klype salt http://www.tvsquad.com/2009/02/06/the-cool...ring-on-dvd-is/ Lenke til kommentar
slipten Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Har ikke sett episoden enda, så leser ingenting her, skulle bare informere om at jeg kom over en side som sier at Caprica-piloten skal komme ut 21. april. Jeg veit ikke hvor seriøs siden er, så ta det med en klype salt http://www.tvsquad.com/2009/02/06/the-cool...ring-on-dvd-is/ Leste det på en annen side også, så det virker som de slipper piloten i april og starter å sende i 2010 en gang http://io9.com/5147547/caprica-comes-to-dv...cylon-evolution En god avslutning på dobbel episoden med Gaeta og Zarek. Det må vel være første gang vi så FTL driven i Battlestar Galactica? Lenke til kommentar
genstian Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Ser vi den ikke engang i Sesong 2? Husker ikke når, men fikk noe assosiasjoner med noe jeg har sett før. Lenke til kommentar
Roug Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Denne serien er bare så utrolig bra, de skuespillerne er helt ekstremt gode, hadde det vært andre som ikke var så gode ville det ha ødelagt en hel del, de 4 siste episodene var så utrolig rå, satt å skalv under ep 14 var så ekstremt spennende, like den måten de fjerner en del av de skuespillerne man har blitt kjent med opp igjen alle sesongene på, gleder og gruer meg til de 2 siste episodene av serien, den er blant top 3 serier, Jericho, Babylon 5 og Battlestar Galactica Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 De digger å bruke det trikset der vi tror det vi ser faktisk skjer. Men så er det en eller annen fantasi. Like ekkelt hver gang.... Lenke til kommentar
mushi Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Utrolig spennende episode, man kødder ikke med Adama! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Stilig at de klarer å få frem at fordetom folk vil ha revolusjon er ikke alle villige til å gå med på alt. Han som ikke skøyt Chief. Han som ikke ble med på henrettelsen. Det blir liksom realistisk. Ikke alle klarer å skyte "uskyldige" på ordre. Lenke til kommentar
genstian Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Denne serien er bare så utrolig bra, de skuespillerne er helt ekstremt gode, hadde det vært andre som ikke var så gode ville det ha ødelagt en hel del, de 4 siste episodene var så utrolig rå, satt å skalv under ep 14 var så ekstremt spennende, like den måten de fjerner en del av de skuespillerne man har blitt kjent med opp igjen alle sesongene på, gleder og gruer meg til de 2 siste episodene av serien, den er blant top 3 serier, Jericho, Babylon 5 og Battlestar Galactica Vel, skal være 22 episoder i sesongen så det er mer enn 2 igjen:) Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Vel, skal være 22 episoder i sesongen så det er mer enn 2 igjen:) Ser ut som det skal være 20 episoder, ihvertfall i følge IMDB. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) Trailer for neste episode. Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube Endret 9. februar 2009 av JimRamse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå