Gå til innhold

Battlestar Galactica - Alle sesonger - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som sagt kun et fåtall episoder igjen, men Caprica, en spinoff som foregår 50 år tidligere starter om ikke så altfor lenge, så vi har nok å se frem til.

 

BSG blir stående igjen som en av tidenes største serier for min del. Definitivt min beste scifi opplevelse, men også glatt på topp 3 av alle serier. Kun Dexter og kanskje en eller to andre serier som kommer i nærheten.

Lenke til kommentar
Som sagt kun et fåtall episoder igjen, men Caprica, en spinoff som foregår 50 år tidligere starter om ikke så altfor lenge, så vi har nok å se frem til.

 

BSG blir stående igjen som en av tidenes største serier for min del. Definitivt min beste scifi opplevelse, men også glatt på topp 3 av alle serier. Kun Dexter og kanskje en eller to andre serier som kommer i nærheten.

Enig at det er en av tidenes beste serier. men "kun" en andre plass på min liste rett bak Babylon 5 :)

 

 

Btw, når kommer neste episode?

Lenke til kommentar
Har ikke sett episoden enda, så leser ingenting her, skulle bare informere om at jeg kom over en side som sier at Caprica-piloten skal komme ut 21. april. Jeg veit ikke hvor seriøs siden er, så ta det med en klype salt :)

http://www.tvsquad.com/2009/02/06/the-cool...ring-on-dvd-is/

 

Leste det på en annen side også, så det virker som de slipper piloten i april og starter å sende i 2010 en gang

http://io9.com/5147547/caprica-comes-to-dv...cylon-evolution

En god avslutning på dobbel episoden med Gaeta og Zarek. Det må vel være første gang vi så FTL driven i Battlestar Galactica?

Lenke til kommentar

Denne serien er bare så utrolig bra, de skuespillerne er helt ekstremt gode, hadde det vært andre som ikke var så gode ville det ha ødelagt en hel del, de 4 siste episodene var så utrolig rå, satt å skalv under ep 14 :p

 

var så ekstremt spennende, like den måten de fjerner en del av de skuespillerne man har blitt kjent med opp igjen alle sesongene på, gleder og gruer meg til de 2 siste episodene av serien, den er blant top 3 serier, Jericho, Babylon 5 og Battlestar Galactica :)

Lenke til kommentar
Denne serien er bare så utrolig bra, de skuespillerne er helt ekstremt gode, hadde det vært andre som ikke var så gode ville det ha ødelagt en hel del, de 4 siste episodene var så utrolig rå, satt å skalv under ep 14 :p

 

var så ekstremt spennende, like den måten de fjerner en del av de skuespillerne man har blitt kjent med opp igjen alle sesongene på, gleder og gruer meg til de 2 siste episodene av serien, den er blant top 3 serier, Jericho, Babylon 5 og Battlestar Galactica :)

Vel, skal være 22 episoder i sesongen så det er mer enn 2 igjen:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...