Gå til innhold

Battlestar Galactica - Alle sesonger - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alt går til helvete mens Roselyn og Adama bare knuller...

 

Noe er også galt med Adama. Det er også stor fare for at Tom Zarek snart blir likvidert.

 

Enn om "The dying leader will lead them to Earth" er Adama? Eller Zarek lykkes i sitt kuppforsøk for så å bli drept?

 

Det har tross alt blitt sagt at Cylonene KALTE denne planeten Earth - ikke at de FAKTISK fant den!

 

The real Earth is still out there... og personlig tror jeg det er mennesker der med uber-teknologi, som klarte å klone og redde bevisstheten til Starbuck, og at hun faktisk ikke er noen cylon. Kanskje menneskene har nådd et gud-lignende teknologinivå, og alle "the colonials" er cylons av forskjellige versjoner, og menneske-gudene forsøker å guide sine barn hjem, og å få dem til å slutte å sloss.

 

Jeg tror også at babyen til Six ikke er oberst Thi sin, men Baltar's - altså ikke noen "ren" cylon baby alikevel.

Endret av anonymouse
Lenke til kommentar

La til en liten edit... jeg tror det også kan forklare hvordan cylonene/colonials "ser" gud, snakker med gud, og hverandre osv. ;)

 

Gud = Menneskene med ubertech som vil at barna skal slutte å sloss

7 cylons = New models/kopier

5 cylons = Gamle modeller, første evolusjon

 

Og så har vi masse forskjellige mekaniske cylons, som kanskje ikke er like glad for "skinjobene" i det hele tatt. Det var jo en faksjon av mekene som tom. splittet av totalt. Kanskje det var de som fant Cylon Earth og nuket den? De fant jo en Centurion hjelm som ikke lignet på noe de hadde sett før der.

 

EDIT: Og angående Adama... så ser det ut som om han har hjerteproblemer. Han svetter som en gris, ser ut til å ha angina eller noe slikt, og popper små hvite piller.

Endret av anonymouse
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...