YaegeR Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Men hvorfor? lurer jeg og på. og så synes jeg gata eller hva han heter, han som måtte amputere spiller en veldig troverdig og bitter rollefigur Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Fantastisk! Flott å se at BSG holder koken, selv om kaserollen snart er tom... (too cheesy?) Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 To greie episoder. Spennende å få vite hvem Fifth var, spennende utvikling mtp Thrace. Ellers gikk jo ting i mye det samme. Politikk. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Må bare få denne inn i mine innlegg igjen jeg. Lenke til kommentar
anonymouse Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 (endret) Alt går til helvete mens Roselyn og Adama bare knuller... Noe er også galt med Adama. Det er også stor fare for at Tom Zarek snart blir likvidert. Enn om "The dying leader will lead them to Earth" er Adama? Eller Zarek lykkes i sitt kuppforsøk for så å bli drept? Det har tross alt blitt sagt at Cylonene KALTE denne planeten Earth - ikke at de FAKTISK fant den! The real Earth is still out there... og personlig tror jeg det er mennesker der med uber-teknologi, som klarte å klone og redde bevisstheten til Starbuck, og at hun faktisk ikke er noen cylon. Kanskje menneskene har nådd et gud-lignende teknologinivå, og alle "the colonials" er cylons av forskjellige versjoner, og menneske-gudene forsøker å guide sine barn hjem, og å få dem til å slutte å sloss. Jeg tror også at babyen til Six ikke er oberst Thi sin, men Baltar's - altså ikke noen "ren" cylon baby alikevel. Endret 28. januar 2009 av anonymouse Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Interresant teori om earth Lenke til kommentar
anonymouse Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 (endret) La til en liten edit... jeg tror det også kan forklare hvordan cylonene/colonials "ser" gud, snakker med gud, og hverandre osv. Gud = Menneskene med ubertech som vil at barna skal slutte å sloss 7 cylons = New models/kopier 5 cylons = Gamle modeller, første evolusjon Og så har vi masse forskjellige mekaniske cylons, som kanskje ikke er like glad for "skinjobene" i det hele tatt. Det var jo en faksjon av mekene som tom. splittet av totalt. Kanskje det var de som fant Cylon Earth og nuket den? De fant jo en Centurion hjelm som ikke lignet på noe de hadde sett før der. EDIT: Og angående Adama... så ser det ut som om han har hjerteproblemer. Han svetter som en gris, ser ut til å ha angina eller noe slikt, og popper små hvite piller. Endret 28. januar 2009 av anonymouse Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Satan, nå begynner det å ta av her Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Jim: Nå kunne eg bare ikke drøye det. Kjøre på med siste episode Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Tøff episode. Spent på veien videre nå. Lenke til kommentar
havfal Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Syk episode. Også er det så lenge til neste ...! Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 !!!!!!!!! Alt jeg har å si om den episoden. Lenke til kommentar
WyZarD Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Det burde være en lov mot "To be continued". Jeg klør i fingrene etter mer! Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Ahhhh.. Jeg har lyst å søke om en rolle hvor jeg har fått æren av å kværke Gaeta!! Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Må bare få denne i mine innlegg. Jeg klarer nesten ikke vente på episodene lenger... Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Det burde være en lov mot "To be continued". Jeg klør i fingrene etter mer! Heeeeeeeregud da... kan ikke ende slik, helt enig WyZarD. 3 sikkerlige gode episoder, speielt den siste!! Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Starbuck er jo bare drithot når hun er brutal som siste episode. Var bare digg hvordan hun kverta de som skulle henrette Lee Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Starbuck er jo bare drithot når hun er brutal som siste episode. Var bare digg hvordan hun kverta de som skulle henrette Lee I'd hit it. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå