Jokko88 Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Når begynner Caprica i USA? Lenke til kommentar
steingrim Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Enten desember i år eller tidlig neste år: http://www.thrfeed.com/2008/07/caprica-battles.html Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Kommet 2 sneak peaks til episodene som begynner i Januar igjen Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Nå har det komme nye webisodes på http://www.scifi.com/, men det er dessverre kun for folk i USA. Er det noen andre sider som legger ut disse webisodene? Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Går det ann å se disse med bruk av US proxy? Noen som har testet det? Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 En blogg har lagt dem ut her! Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Nice, takker. Er det bare webisode 1 som folk har sett her eller? Lenke til kommentar
Lmthaman Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Nice, takker. Er det bare webisode 1 som folk har sett her eller? Så akkurat tredje episoden, gleder meg stort til 16. januar Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Så akkurat tredje episoden, gleder meg stort til 16. januar Jeg gleder meg til kl. 04:00 den 17. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Dagens episode var knall. Gleder meg veldig til neste Lenke til kommentar
akarno Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 (endret) For en episode i dag .. Fikk så utrolig mange hint til hvem som the final cylon, dee, kara, karen!? Jeg regner med at det er Karen etter episodens siste 'flasback'. Forstår jeg det rett når den 13. kolonien var cylons alle sammen, men at det hadde vært noen andre der til å nuke de? Hvem kan det ha vært? Endret 17. januar 2009 av akarno Lenke til kommentar
anonymouse Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Jeg tror fremdeles at de ALLE er cylons, og at "the final five" er en tidligere evolusjon av cylons, og at det derfor bare finnes fem igjen av dem. Eller noe sånt... det er forvirrende akkurat nå. Tror vi bare må smøre oss med tålmodighet. Jeg bare håper plottet ikke rakner i tåpelighet. Lenke til kommentar
steingrim Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 (endret) For en episode i dag .. Deilig å være i gang igjen! Fikk så utrolig mange hint til hvem som the final cylon, dee, kara, karen!? Jeg regner med at det er Karen etter episodens siste 'flasback'. Forstår jeg det rett når den 13. kolonien var cylons alle sammen, men at det hadde vært noen andre der til å nuke de? Hvem kan det ha vært? Med Karen regner jeg du mener Ellen... Det er vel rimelig klart at Ellen er den femte? Hverken Kara eller Dee har bodd på jorden før, slik som the Final Five. Men hva det er med Kara Thrace og hvorfor hun lever det aner jeg ikke. Men hun er neppe den femte. Jeg tror vi vil få en del flashbacks til cylonens liv på jorda, og da vil vi få vite at Ellen hadde en fremtredende rolle og at det er Ellen som vil gi oss svar på hvorfor og hvordan de fem har havnet i "nåtiden". Jepp, hele jorda bestod av Cylons men hvem som nuket dem vil vi nok få svar på. Er det forresten nødvendig med spoiler-blokker i denne tråden? Endret 18. januar 2009 av steingrim Lenke til kommentar
anonymouse Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Forstår jeg det rett når den 13. kolonien var cylons alle sammen, men at det hadde vært noen andre der til å nuke de? Hvem kan det ha vært? De fant en "hjelm" av en annen type Cylon. Den som ligner på de ifra den opprinnelige Battlestar Galactica. Lenke til kommentar
steingrim Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 De fant en hjelm fra en litt annen type centurion ja, men de hadde også gravd opp skjelettrester fra hele planeten og tester viste at alle var cylons. Har de plutselig funnet en måte å teste dette på nå? Baltar sleit jo fælt med å finne nettopp den testen hele første sesong! Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Var vel rimelig opplagt på slutten at Ellen var the fifth. Men seriøst? Hvorfor i all verden skjedde det selvmordet? Annet enn som katalysator for delvis forsoning mellom Adama og McCain (Jævla valget ødela serien for meg ) Lenke til kommentar
steingrim Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Hvorfor i all verden skjedde det selvmordet? En semi-sentral skuespiller som ville ut av serien så fort som mulig kanskje? Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Oh oh oh oh!!! Dette har jeg gledet meg til lenge! Har ikke sett den nye episoden enda, så tar det senere i dag. For en kveld det skal bli! Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Hvorfor i all verden skjedde det selvmordet? En semi-sentral skuespiller som ville ut av serien så fort som mulig kanskje? Høres litt pussig ut når vi vet vi er halveis i det som er siste sesong. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå