Gå til innhold

Battlestar Galactica - Alle sesonger - Generell diskusjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
  • 5 uker senere...

For en episode i dag ..

Fikk så utrolig mange hint til hvem som the final cylon, dee, kara, karen!? Jeg regner med at det er Karen etter episodens siste 'flasback'.

Forstår jeg det rett når den 13. kolonien var cylons alle sammen, men at det hadde vært noen andre der til å nuke de?

Hvem kan det ha vært?

Endret av akarno
Lenke til kommentar

Jeg tror fremdeles at de ALLE er cylons, og at "the final five" er en tidligere evolusjon av cylons, og at det derfor bare finnes fem igjen av dem.

Eller noe sånt... det er forvirrende akkurat nå. Tror vi bare må smøre oss med tålmodighet. Jeg bare håper plottet ikke rakner i tåpelighet.

Lenke til kommentar
For en episode i dag ..

Deilig å være i gang igjen!

Fikk så utrolig mange hint til hvem som the final cylon, dee, kara, karen!? Jeg regner med at det er Karen etter episodens siste 'flasback'.

Forstår jeg det rett når den 13. kolonien var cylons alle sammen, men at det hadde vært noen andre der til å nuke de?

Hvem kan det ha vært?

Med Karen regner jeg du mener Ellen... Det er vel rimelig klart at Ellen er den femte? Hverken Kara eller Dee har bodd på jorden før, slik som the Final Five. Men hva det er med Kara Thrace og hvorfor hun lever det aner jeg ikke. Men hun er neppe den femte.

Jeg tror vi vil få en del flashbacks til cylonens liv på jorda, og da vil vi få vite at Ellen hadde en fremtredende rolle og at det er Ellen som vil gi oss svar på hvorfor og hvordan de fem har havnet i "nåtiden".

Jepp, hele jorda bestod av Cylons men hvem som nuket dem vil vi nok få svar på.

Er det forresten nødvendig med spoiler-blokker i denne tråden?

Endret av steingrim
Lenke til kommentar

De fant en hjelm fra en litt annen type centurion ja, men de hadde også gravd opp skjelettrester fra hele planeten og tester viste at alle var cylons.

Har de plutselig funnet en måte å teste dette på nå? Baltar sleit jo fælt med å finne nettopp den testen hele første sesong!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...