Demogorgon Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Gud bedre, jeg viste ikke om jeg skulle grine eller le, så jeg satt som et fårehue, sikla og glante som en anna tulling på s4e10! er det mulig? s4 så ut til å bli skikkelig dyster de 4 første, så for å ta seg opp noe så fantastisk. Jeg legger meg langflat for denne serien, noe så monumentalt! fy faen jeg kommer ikke til å overleve ventetia til januar >_< Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Word.. jeg var av nøyaktig samme oppfatning. Litt treg start, men fy faen for en avslutning. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 (endret) Sitter å koser meg å ser igjennom alle episodene igjen for å få tiden til å gå til serien starter opp igjen over nyttår. Er egentlig ganske morro da jeg ikke husket alle episodene lengre, og at jeg nå sitter å ser de i HD istedet for vanlig format. Har kommet til sesong 3 igjen allerede ( ja det har gått sykt fort ) å må si jeg må le litt når jeg ser Apollo i "fat-suite" Han skikkelig "vagger" når han beveger seg. Ser ikke ut som han trives i drakten akkurat Endret 22. september 2008 av JimRamse Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Nice tråd folkens! Så den nettopp for første gang selv om jeg har fulgt serien lenge. Uansett, webisodes? Noen som har sett de og kan peke i den genrelle retningen hvor jeg finner disse snuttene? Vanvittig herlig serie dette, drama på et utrolig dypt nivå! Serien har fått meg på gråten flere ganger. Husker for eksempel når Halo måtte skyte Athena for at hun skulle hente tilbake ungen og de satset på at hun skulle komme tilbake. Sterkt altså! Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Så nettop ferdig første sesongen, og scenen der Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Sharon skyter Adama må være det mest overraskende scenen jeg har sett i en tv-serie! Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 True. Synd jeg hadde blitt spoilet før jeg så det. Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Ja er glad jeg ikke viste noe om det, blir ikke å lese noe i denne tråden før jeg har sett et par sesonger til for å si det sånn. Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Hehehe, vi burde referere til hvilken epoisode spoileren er fra, slik at dere som ikke har sett frem til den episoden skjønner om dere kan se spoilen eller ikke. Spoiler fra ses 3 ep 4 Dette er bare et eksempel, ingen virkelig spoiler! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Trodde denne serien fulgte amerikansk sendeskjema... Så spoiler skal jo ikke være nødvendig?? Lenke til kommentar
Amaru Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 er jo de som ikke har fått med seg alt og kjøper sesongene.. Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) Men de Webisodene? Noen som har sett de? Hvor finner jeg de? Har tråla rudt scifi.com uten hell. Endret 6. oktober 2008 av PaulKemp Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Man finner de vel på diverse torrentsider. De var bare tilgjengelige for folk i USA da de ble sendt på nettet. Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Jeg mener den "4.5 sesongen", ikke Razor series. Jeg er forresten en glad mann etter tips om Playboy bildene av 6 og Athena! Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Kom akkurat over webepisodene til sesong 4 nå. Passer fint med litt nytt BSG nå mens vi venter på at siste delen av sesong 4 skal komme. Er totalt 7 episoder som til sammen varer ca 18 minutter. Dette var snadder på en tirsdagskveld Lenke til kommentar
-Turin_Turambar- Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Sesong 4 skal bli den siste sesongen, er det ikke slik? Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Sesong 4 skal bli den siste sesongen, er det ikke slik? Stemmer det. Vi har m.a.o en halv sesong igjen, så er det snakk om noen filmer etter det hvis jeg ikke husker helt feil. Lenke til kommentar
steingrim Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Det kommer også en ny serie, handlingen er lagt til 50 år før dagens serie: http://en.wikipedia.org/wiki/Caprica_(TV_series) Kan jo bli spennende den og Men den kan også fort bli litt såpeopera. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Regner med at Caprica blir for oss med et nærmest religiøst forhold til BSG som ønsker å bli bedre kjent med hovedrollene. Nå er BSG mer drama enn sci fi allered tbh, så det formatet tror jeg kan fungere veldig bra. Lenke til kommentar
Amaru Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Noen som har noen anelse om når sesong 4 kommer ut i butikkene? jeg har ikke fått med meg første halvdel og har ikke noe lyst å begynne på siste som begynnte i januar? -.- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå