Gå til innhold

Battlestar Galactica - Alle sesonger - Generell diskusjon

Anbefalte innlegg

Gud bedre, jeg viste ikke om jeg skulle grine eller le, så jeg satt som et fårehue, sikla og glante som en anna tulling på s4e10! er det mulig? s4 så ut til å bli skikkelig dyster de 4 første, så for å ta seg opp noe så fantastisk.

Jeg legger meg langflat for denne serien, noe så monumentalt!

fy faen jeg kommer ikke til å overleve ventetia til januar >_<

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sitter å koser meg å ser igjennom alle episodene igjen for å få tiden til å gå til serien starter opp igjen over nyttår. Er egentlig ganske morro da jeg ikke husket alle episodene lengre, og at jeg nå sitter å ser de i HD istedet for vanlig format. Har kommet til sesong 3 igjen allerede ( ja det har gått sykt fort ) å må si jeg må le litt når jeg ser Apollo i "fat-suite" Han skikkelig "vagger" når han beveger seg. Ser ikke ut som han trives i drakten akkurat :D

Endret av JimRamse
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Nice tråd folkens! Så den nettopp for første gang selv om jeg har fulgt serien lenge.

Uansett, webisodes? Noen som har sett de og kan peke i den genrelle retningen hvor jeg finner disse snuttene?

Vanvittig herlig serie dette, drama på et utrolig dypt nivå! Serien har fått meg på gråten flere ganger. :cry:

Husker for eksempel når Halo måtte skyte Athena for at hun skulle hente tilbake ungen og de satset på at hun skulle komme tilbake. Sterkt altså!

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...