DrThomas Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Kan ikke si at å vite det ødelegger noe særlig for min del. Kom ikke akkurat som noe sjokk... Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Bra episode, men litt stillestående midt inni der. Uansett, bygger jo veldig opp til en stor neste episode. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 (endret) jeg vil bare si .. TUSEN TAKK SCIFI CHANEL for å ha herpet neste episode!Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): de sa tydlig i previewen "2 battlestars just jumped into orbit" 7068251[/snapback] Link til promo? Nevermind. Fant den på hjemmsiden deres... Endret 15. oktober 2006 av JimRamse Lenke til kommentar
O.J Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Glimrende episode. blir spennende å se om de klarer 18-timersgrensa, eller om Pegasus og Galactica blir atskilt. nesten litt synd hva som har skjedd med Apollo. feit og sutrende. likte jo typen litt før. håper han skjerper seg, går ned i vekt og finner tilbake til gamle takter. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Preview til neste episode Tykk her. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Oioioi såg nett nyeste episode. Ja hur så eg gleder meg til neste gang Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Ja, er bare helt genial denne serien Lenke til kommentar
sindreskalsykle Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Endelig kommet meg igjennom to sesonger på noen få dager. Kongeserie, fatter ikke jeg begynte å se denne før. Neste episode blir spennede =) promo`n hadde en møkka spoiler ja... Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 FY FAEN! tidenes kuleste scene i den nyeste episoden! Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Når galactica hopper inn i atmosfæren og faller ned i flammer mens viperene skytes ut bare for å hoppe vekk sekunder før de treffer bakken Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Sinnsyk kul den scenen ja. Likte denne episoden VELDIG godt. Uten tvil den beste serien som går for tiden. Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Fy faen for en episode!! Er så jævlig fett at det ikke går ann! Den scenen nevnt over her må jo være den feteste sci-fi combat scenen noen sinne! Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 tidenes kuleste scene i den nyeste episoden!Når galactica hopper inn i atmosfæren og faller ned i flammer mens viperene skytes ut bare for å hoppe vekk sekunder før de treffer bakken Jepp, helt overlegent. Genial episode. Nå gjenstår det bare å se hvordan det går videre da, vi er nok ikke kvitt cylonsene... Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 uff.. nettop ferdig med sesong 2.. og jeg VIL også se sesong 3.. noen som vet hvordan jeg kan få sett det? er det kun gjennom parabol, eller kan jeg streame den mot betaling en plass? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 er vel noen kabel operatører som tar inn skyone? Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Råeste episoden noensinne! Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): R.I.P. Pegasus, Satan for ett fyrverkeri når det krasja med det Cylon Skipet Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 (endret) Råeste episoden noensinne! Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): R.I.P. Pegasus, Satan for ett fyrverkeri når det krasja med det Cylon Skipet 7127431[/snapback] Enig! Vil se mere kamper i den stilen. ufattelig tøff eppisode denne gangen. Det tøffeste var da Galactica falt mot bakken og sendte ut Vipere, for så å ta et hopp ut i fra atmosfæren. @MysticoN: Her kan du finne BSG på nettet, helt lovelig. Endret 22. oktober 2006 av Dj_eLmO Lenke til kommentar
DrThomas Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Fy svarte, dette overgår det aller meste jeg har sett av sci-fi. Den episoden var helt fantastisk! Begge de to scenene nevnt i spoilere ovenfor her var blant de mest spennende og stilige jeg har sett i en serie! Blir forferdelig spennende å se hva som skjer fremover, men mistenker at det blir litt dødtid nå fremover. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 (endret) Råeste episoden noensinne! Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): R.I.P. Pegasus, Satan for ett fyrverkeri når det krasja med det Cylon Skipet 7127431[/snapback] Enig! Vil se mere kamper i den stilen. ufattelig tøff eppisode denne gangen. Det tøffeste var da Galactica falt mot bakken og sendte ut Vipere, for så å ta et hopp ut i fra atmosfæren. @MysticoN: Her kan du finne BSG på nettet, helt lovelig. 7129754[/snapback] omg.. takker SÅ mye!! edit: får jeg episodene eller er det en gangs "bruk"? Endret 22. oktober 2006 av MysticoN Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Råeste episoden noensinne! Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): R.I.P. Pegasus, Satan for ett fyrverkeri når det krasja med det Cylon Skipet 7127431[/snapback] Enig! Vil se mere kamper i den stilen. ufattelig tøff eppisode denne gangen. Det tøffeste var da Galactica falt mot bakken og sendte ut Vipere, for så å ta et hopp ut i fra atmosfæren. @MysticoN: Her kan du finne BSG på nettet, helt lovelig. 7129754[/snapback] omg.. takker SÅ mye!! edit: får jeg episodene eller er det en gangs "bruk"? 7130147[/snapback] ok dette funka ikke så bra.. jeg får opp: your account is only valid for purchases in norwegian music store.. wtf:( Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Blir forferdelig spennende å se hva som skjer fremover, men mistenker at det blir litt dødtid nå fremover. Vel, et par basestars og muligheten for å finne jorda og se hvordan livet er der (om det er liv på jorda, eller kanskje vi bor her slik vi faktisk gjør, og tror de er aliens ) klarer nok å holde på meg som fast seer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå