Gå til innhold

Battlestar Galactica - Alle sesonger - Generell diskusjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"All this has happend before, and it will happen again".

Utrolig passende når jorden ser ut som et ødeland etter en krig mellom menneskene og cylonen? kolonien rømte fra hjemstedet sitt i ruin og finner Jorden i akkurat samme situasjon

Glder meg allerede til de siste episoden

De siste 10 episodene blir ikke send før våren 2009

Endret av slipten
Lenke til kommentar

Er nå ikke helt sikker på at det er jorden de kom til. Ser man på den orginale serien, så kom de først til en planet som liknet jorden.

Uansett ikke en uventet vri. Hadde regnet med at de skulle komme i krig med jorden eller noe slik. Vi er jo ikke akkurat glad i innvandrere fra vår egen planet, hvorfor skal det være anderledes med innvandrere fra andre planeter?

Lenke til kommentar

Siden denne tråden er full i spoiler ting er det vanskelig å vite hva slags spoilere det er. Så viss dere kunne skrevet at det er en spoiler utover de som er sendt i usa er det hadde det vert fint. :)

Endret av Akidon
Lenke til kommentar

Er nå ikke helt sikker på at det er jorden de kom til. Ser man på den orginale serien, så kom de først til en planet som liknet jorden.

Uansett ikke en uventet vri. Hadde regnet med at de skulle komme i krig med jorden eller noe slik. Vi er jo ikke akkurat glad i innvandrere fra vår egen planet, hvorfor skal det være anderledes med innvandrere fra andre planeter?

Vel, om de er så snill å forteller oss hvordan en FTL virker og hvordan vi bygger fancy romskip som galactica. Så tror jeg de er mer enn velkommen på jorden :)

Den plassen de kom til minnet veldig mye om new york i en film jeg så for lenge lenge siden. Kopi for å spare penger? :p

Lenke til kommentar

Hadde egentlig tenkt å slutte å se på serien etter en svært svært skuffende sesong hittil. Er bare ep9 jeg har likt.

Men etter at nr 6 sa: "Theres a good chance you'll get to se me naked" - så kan jeg ikke ta sjansen på å gå glipp av det. Uansett hvor søkt det er.

Lenke til kommentar
Men etter at nr 6 sa: "Theres a good chance you'll get to se me naked" - så kan jeg ikke ta sjansen på å gå glipp av det. Uansett hvor søkt det er.

Playboy bildene til denne modellen er vel fremdeles lett tilgjengelig, om ikke helt lovlig, på internett. Så en trenger ikke å følge med på serien av den grunn.

Lenke til kommentar
Skuffende? Synes det har vært høydepunkt etter høydepunkt jeg.

Hvilke høydepunkt er det? Alle de unike innblikkene i psykene til de forskjellige aktørene? Eller kanskje hvordan det psykososiale livet til folkene i flåten har forandret seg til det verre i hver episode?

Hele greien har bare vært en "budsjett-innsparing" etter den andre. Første episoden hvor vi virkelig fikk litt action var når de angrep ress. skipet. Det var gøy det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...