O.J Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Knall episode synd dem ikke sender hele sesongen i år. Lenke til kommentar
havfal Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Forrige episode var helt klart min favoritt i denne sesongen, og kanskje hele serien. Det er forresten helt latterlig at de plutselig skal ha pause i et halv år. ÆSJ! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Når de tar en så lang pause synes jeg de kunne kalt en spade for en spade og sagt det var en ny sesong. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Kom over denne istad. Rimelig funny :-) Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
havfal Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Men skulle denne sesongen ha 13 eller 20 episoder? Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 (endret) Men skulle denne sesongen ha 13 eller 20 episoder? Sesongen har 20 episoder, men vi får bare se 10 av de i år dessverre. Resten kommer over nyttår. Er ihvertfall sånn jeg har forstått det. Endret 10. juni 2008 av JimRamse Lenke til kommentar
havfal Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 OK. Mente å ha lest at den kom til å ha 13, men det stemmer sikkert ikke, siden det viller vært helt tragisk å ha et halvt års pause før de siste tre episodene. Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Det blir episode 13 hvis du regner med Razor som episode 1 og 2. Og det blir vel gjort i Storbritannia hvis jeg husker riktig. Lenke til kommentar
-Turin_Turambar- Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Det blir lenge å vente... Husker slutten av sesong 3, det var noe lynrask googling involvert etter episoden, før jeg sank sammen i fortvilelse da jeg så det ville bli et års pause. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 jasså, endte litt forbausende. 13kolonien i ruiner, en verden ødelagt. hahaha typisk ;P Så, dette var siste episode i sesongen right? Og det kommer heller ingen ny sesong. fantastisk... Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Fortsetter med 12 episoder i Januar neste år. Og kanskje holde sånt i spoiler tags? Uansett. Ufattelig bra episode som vanlig. Lenke til kommentar
slipten Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 (endret) "All this has happend before, and it will happen again". Utrolig passende når jorden ser ut som et ødeland etter en krig mellom menneskene og cylonen? kolonien rømte fra hjemstedet sitt i ruin og finner Jorden i akkurat samme situasjon Glder meg allerede til de siste episoden De siste 10 episodene blir ikke send før våren 2009 Endret 14. juni 2008 av slipten Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 http://www.youtube.com/watch?v=K5WPM_obGic...p.blogspot.com/ Promo til sesong 4.5 Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Er nå ikke helt sikker på at det er jorden de kom til. Ser man på den orginale serien, så kom de først til en planet som liknet jorden. Uansett ikke en uventet vri. Hadde regnet med at de skulle komme i krig med jorden eller noe slik. Vi er jo ikke akkurat glad i innvandrere fra vår egen planet, hvorfor skal det være anderledes med innvandrere fra andre planeter? Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 (endret) Siden denne tråden er full i spoiler ting er det vanskelig å vite hva slags spoilere det er. Så viss dere kunne skrevet at det er en spoiler utover de som er sendt i usa er det hadde det vert fint. Endret 14. juni 2008 av Akidon Lenke til kommentar
genstian Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Er nå ikke helt sikker på at det er jorden de kom til. Ser man på den orginale serien, så kom de først til en planet som liknet jorden. Uansett ikke en uventet vri. Hadde regnet med at de skulle komme i krig med jorden eller noe slik. Vi er jo ikke akkurat glad i innvandrere fra vår egen planet, hvorfor skal det være anderledes med innvandrere fra andre planeter? Vel, om de er så snill å forteller oss hvordan en FTL virker og hvordan vi bygger fancy romskip som galactica. Så tror jeg de er mer enn velkommen på jorden Den plassen de kom til minnet veldig mye om new york i en film jeg så for lenge lenge siden. Kopi for å spare penger? Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Hadde egentlig tenkt å slutte å se på serien etter en svært svært skuffende sesong hittil. Er bare ep9 jeg har likt. Men etter at nr 6 sa: "Theres a good chance you'll get to se me naked" - så kan jeg ikke ta sjansen på å gå glipp av det. Uansett hvor søkt det er. Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Skuffende? Synes det har vært høydepunkt etter høydepunkt jeg. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Men etter at nr 6 sa: "Theres a good chance you'll get to se me naked" - så kan jeg ikke ta sjansen på å gå glipp av det. Uansett hvor søkt det er. Playboy bildene til denne modellen er vel fremdeles lett tilgjengelig, om ikke helt lovlig, på internett. Så en trenger ikke å følge med på serien av den grunn. Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Skuffende? Synes det har vært høydepunkt etter høydepunkt jeg. Hvilke høydepunkt er det? Alle de unike innblikkene i psykene til de forskjellige aktørene? Eller kanskje hvordan det psykososiale livet til folkene i flåten har forandret seg til det verre i hver episode? Hele greien har bare vært en "budsjett-innsparing" etter den andre. Første episoden hvor vi virkelig fikk litt action var når de angrep ress. skipet. Det var gøy det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå