Gå til innhold

Battlestar Galactica - Alle sesonger - Generell diskusjon

Anbefalte innlegg

Veldig bra episode, men Lee Adama tok nesten å kjeda meg til døde halvveis i episoden. Den nye rollen hans er kjedelig og meningsløs.

Tory derimot har blitt veldig interessant etter at hu ble slutty/cylon. Likte godt at hu airlocka Cally. Tøft og brutalt. Tror ikke jeg har sett en mer hardtslående scene siden miniserien.

Endret av Jollegutt
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvordan er egentlig ståa i Ceylon flåten? Er utrolig vanskelig å vite hvem som er hvem. Alle er så like ^^

Hvem har størst flåte av de?

Så ut som Cavil & co hadde en 5-6 skip, mens de andre hadde 3-4 (som var på god vei til å bli utrydda).

Lenke til kommentar

Jeg synes egentlig denne episoden var noe trist, var liksom ingen lyspunkter. Finner det også meget skremmende denne utviklingen som skjer med Tori, Saul, og "Chief". Ser for meg at de snart kommer til å begynne å motarbeide flåten. Muligens vil en av dem i så fall bevare sin menneskelighet, for å si det slik, ofre seg, og leke whistleblower på de andre.

Forøvrig skuffende at vi ikke fikk se noe utvikling fra skipet til Starbuck eller Cylon-flåten.

Lenke til kommentar

Kan noen forklare meg den scenen med Baltar og hu "guden" hans? Koss kan hun løfte han opp slik som hun gjør i den scenen? Ser jo tydelig at han blir løftet opp under armene... Ganske kul scene egentlig, men tror eg har gått glipp av noe vesentlig... Er ikke hun bare en innbilning, eller har me bare trodd det til nå, og egentlig så er hun en "gud"?

Lenke til kommentar

Kan noen forklare meg den scenen med Baltar og hu "guden" hans? Koss kan hun løfte han opp slik som hun gjør i den scenen? Ser jo tydelig at han blir løftet opp under armene... Ganske kul scene egentlig, men tror eg har gått glipp av noe vesentlig... Er ikke hun bare en innbilning, eller har me bare trodd det til nå, og egentlig så er hun en "gud"?

Sier bare en ting: Fight Club, Jack vs. Tyler

Lenke til kommentar

Sier bare en ting: Fight Club, Jack vs. Tyler

Nja.... Tenkte litt sånn, men da er han "litt for god" til å spille... En ting er å kaste seg selv ned en trapp, men å bli løftet opp og flyttet bort en meter over gulvet??? mulig eg har skjønt det som trengte å skjønne, men det var liksom det som ble problemet at en person klarer ikke å sveve selv om man er enda så syk i hodet sitt....

Odd ball: ?? Håper du mente de i serien som ikke skjønte det.....?

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Mente ikke de i serien nei. :p

Han svevet da ikke heller. Han hadde bare armene i en merkelig stilling. Og jeg er rimelig sikker på at hvis du har en person i hodet som gjør ting med deg kan kroppen strekke seg en del. Spesielt hvis du tror personen er helt ekte.

Lenke til kommentar
Mente ikke de i serien nei. :p

Han svevet da ikke heller.

Oki! Akkurat når han løftes opp av gulvet så (synest eg) at han er oppe fra gulvet.... Greit å strekke kroppen helt, men den syntest eg var så dårlig at da trodde eg faktisk det var noe annet som gjorde det! Beklager at eg irriterte deg..... :sick:

Ser ka du mener når han snur seg og går mot vakten... Men ikke resten....

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...