Gå til innhold

Battlestar Galactica - Alle sesonger - Generell diskusjon

Anbefalte innlegg

Men da får eg et lite problem!

Hvis eg har skjønt rett så ble denne hybriden laget helt i slutten av første krigen...

Trodde han XO'en til adama var med i denne krigen med Adama eg, og at disse hadde kjent hverandre før krigen også...

Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor
Hvordan kan da XO være cylon?

De ni modellene ble basert på kidnappede mennesker, så det betyr bare at han var en av de kidnappede.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En liten, men fin detalj i "He that believeth in me": Når Starbuck kommer tilbake til Galactica så har hun betraktelig lengre hår enn i "Maelstrom". Det gjør det sannsynlig at hun har vært fysisk borte i to måneder, og ikke seks timer, som hun selv har opplevd det som.

Spennende...

Endret av Volturi
Lenke til kommentar

Da var dagens episode slukt rått!

Mye spennende, men litt mindre enn eg hadde sett for meg!

Veldig spennende utvikling blandt cylons. Blir spennende å se ka som skjer fremover! Skal alle de andre modellen slaktes?
Endret av Jotun
Lenke til kommentar
Dagens ep var spennede, uventet slutt det med Starbuck. Takk gud, ble lei whininga hennes, liker ikke hennes som rollefigur i galactica eller som skuespiller generelt.

Synes ikke slutten på noen måter var uventet. For meg har dette vært det eneste reele handlingsløpet helt siden hun startet med grininga i sesongens første episode.

Lenke til kommentar
Dagens ep var spennede, uventet slutt det med Starbuck. Takk gud, ble lei whininga hennes, liker ikke hennes som rollefigur i galactica eller som skuespiller generelt.

Øi.

Sånt som dette kan man godt putte spoiler-tags rundt mener jeg... Fortsatt noen timer til jeg får sett episoden og dum som jeg er ramla jeg inn her :)

Lenke til kommentar
Sånt som dette kan man godt putte spoiler-tags rundt mener jeg... Fortsatt noen timer til jeg får sett episoden og dum som jeg er ramla jeg inn her :)

vel er kanskje lurt å holde seg unna slike threads som dette før man er

"up to date", mener nå jeg.

Det jeg syntes faktisk var den beste biten i denne episoden var helt

klart utviklingen av storyen hos the cylons, meget spennende å

se hvordan alt skal komme sammen til slutt.

Lenke til kommentar

Legger jo nesten opp til noe slikt, blir spennende å se. Personlig tror jeg ikke det skjer, for hittil har cylonene vært i complete control, og bablet "all of this has happened before, and it will happen again". Men denne gangen ble det borgerkrig liksom? Men så sa de jo at noe hadde forandret seg også, hmm :hmm: Spennende blir det læll...

Lenke til kommentar
Hva er hensikten med å likvidere cylonene når de popper ut av "badekaret" igjen like etter?

Det er mulig at de har kontroll over reinkarnasjonskammerene også, men det har vi ikke fått noe hint om ihvertfall.

Vel, for det første tar det tid å reinkarneres. I tillegg indikerte de vel det når det "Boxet" Lawless-modellen.

Lenke til kommentar

Herregud for en bra episode. Battlestar er og blir det beste jeg har sett innen tv-serier. Eneste som irriterte meg med episode var egentlig Kara sin del. Syntes det står litt for stille kanskje i å finne jorden.

Og Cally.. >_< Likte den karakteren veldig godt. Og betyr det at hun som drepte henne kanskje er "mer" cylon enn de to andre som er igjen på skipet? De virker mer uskyldige i det de gjør. Kanskje hun bare spiller?

Lenke til kommentar

Må si sesongen har begynt veldig bra. Ikke sett siste episode enda, men gleder meg nå. Merker også at det har blitt startet en liten fanbasert kampanje fordi man ønsker at Michael Trucco skal spille Supermann i kommende Justice League film. Egentlig ikke et alt for dumt forslag det.

Number Six var for ordens skyld i playboy i fjor. For de som er interessert i akkurat det :wee:

Må ta og bestille meg Battlestar Galactica: Razor. Helt glemt at den filmen skulle komme.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...