Awesome X Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Nå er det ikke så alt for lenge til neste episode kommer ut. Sitter å vurderer om jeg skal sitte oppe å vente eller se den i morgen tidlig. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Her er planen å sitte oppe hvertfall. Trodde jeg hadde funnet en pre-air i går. Men så viste det seg at filmen var en 800MB rickroll. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Hvis jeg ikke er blandt de 100 første tviler jeg på at den er ferdig før kl. 06 eller 07, så jeg vet ikke helt. Har også dårlig erfarig med å sitte opp å vente på at torrenter skal bli ferdige. ETA er som oftest svært missvisende. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 (endret) Nå har eg mista litt kontrollen over BSG den siste tiden! Siste episoden eg såg var siste i sesong 3, der de mister power i hele flåten, og en masse cylons dukker opp og litt cliffhanger og greier.... Hva er kommet som eg har gått glipp av? Synest å huske at det var en film, denne må selvsagt sees, men synest også å huske at denne filmen kom til å bli sendt som to episoder? Hva er kommet i USA? Edit: Razor ja, denne har eg ikke sett, er det bare å snu seg rundt å se den umiddelbart? Endret 5. april 2008 av Jotun Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Du har sett siste episoden av BSG. På slutten av episoden fikk vi vite hvem de fire siste cylonene er (bare en gjenstår) Det er ikke nødvendig å se Razor før denne episoden, siden handlingen i Razor tok sted for lenge siden. Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Lurer på om jeg skal sitte oppe jeg og. Når tror dere den er ute? Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Tidligst 3, men trolig rundt 4 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Normalen har vel vært at de pleier å dukke opp rundt 04.30 Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Huff det var lenge å vente.... Men blir vanskelig å sove nå. :!: Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Du har sett siste episoden av BSG. På slutten av episoden fikk vi vite hvem de fire siste cylonene er (bare en gjenstår) Det er ikke nødvendig å se Razor før denne episoden, siden handlingen i Razor tok sted for lenge siden. Sett siste! Har nå gjort klar Razor, kommer til å prioritere denne.... Men hvilke episoder er det som er ute fra sesong 4? Kun den som kommer i natt? Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Noen som har sett noe til den? Lenke til kommentar
ersa Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Bra episode. Deilig med BSG igjen. Fikk litt nedsig når Tigh skjøt Adama. Heldigvis stemte ikke dette. Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Fy faen for en start! Battlestar Galactica er noe av det sykeste som har blitt sendt på TV. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 (endret) Bra episode. Deilig med BSG igjen. Fikk litt nedsig når Tigh skjøt Adama. Heldigvis stemte ikke dette. Nektet et tro at det var ekte, det kunne jo ikke skje. Men herlig episode. Gleder meg til fortsettelsen. Var i alle fall ikke noe sjakktrekk å sitte opp å vente på episoden. La opp ca. kl. 6 Endret 5. april 2008 av Otth Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Genial episode. Er overrasket over hvor bra fight scener de får til in space med tanke på at dette er en TV serie. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Det er noe av det jeg liker med BSG. Den er påkostet og holder et teknisk sett veldig høyt nivå. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Flott episode. Kanskje litt lavt nivå til å være sesongstart, men jeg gleder meg i allefall til neste. Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Herlig at BSG er igang igjen. Konge episode. Kommer til å bli hardt for Starbuck fremover, og de nye cylonene. Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Synes igrunn det dabbet litt av på slutten av episoden. Ble litt for mye Gaius. Men resten var utrolig bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå