Håvard Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Dårlig spill. Last ned Beyond the Red Line istedet. Mye bedre og gratis i tillegg. Finnes fullversjonen av det? Jeg har bare funnet demoen... Lenke til kommentar
Kirikiri Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Beklager at jeg utrykker meg slik men.... Fy Faen for en slutt på sesong tre da! Så netttopp ferdig den siste episoden. Jeg er helt i høygir! Jævlig kult!! Var pinadø så mange ahaha og Ahhh og Ohhh der på slutten at jeg ble helt spinnvill! Faktisk trillet det en liten tåre også... Veldig enig. Så den for noen uker siden, og joda, det var vel en del ting jeg ikke akkurat så kommme. Fikk soundtracket i hus i går, og hørte på Sangen. Instant gåsehud! Ser nok Razor i romjula, og venter i spenning til mars... Verdens beste serie. Lenke til kommentar
MetroN Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Min favorittdel i siste episode er avsluttningssangen og talen til Apollo Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Hvordan ser man forskjell på versjonene?Jeg har en som er 1:27:29. Hvilken er det? 102 min (extended dvd edition) / 88 min (original television version) Takk for tipset! Da har jeg fått tak i fullversjonen. 1:27:29 = 88 minutter, altså ikke fullversjonen. Lenke til kommentar
MetroN Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Nettopp ferdig med Razor. Fint med et perspektiv fra Pegasus' side. Fortsatt litt irritert over bruken av the Marines, men... jaja. Lenke til kommentar
genstian Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Har nettopp begynt å se serien. Hvordan er den egentlig i forhold til Stargate? Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Stargate-seriene er ganske ren Sci-Fi og er optimalisert for "syndication" ved at hver episode er veldig selvstendig, slik at det ikke gjør noe om du går glipp av et par episoder. Min vurdering er at produksjonen i Stargate-seriene er relativt billig. BSG derimot er en stor del drama pakket inn i en fremtidssettings og mye mindre klassisk Sci-Fi. Ingen teknologi blir nevnt, utviklet eller endret og det er ingen dager som blir reddet av å reversere polariteten på skjoldene ( noe de ikke har ) eller å lage en radiosender som trekker strøm fra en stavs naquadah-kilde. Historien er progresiv for hver episode og det er få sidehistorier, så hver episode må ses for å ikke gå glipp av kritiske hendelser. Produksjonen av BSG er også mye høyere enn Stargate med bedre skuespillere, mer kameraføring og scenevinkler, flere sett, flere skuespillere, færre generiske statister, bedre og mye lengre CGI-scener og mer. Alt i alt : Stargate er enkel underholdning for en nerd, BSG er rett og slett mer! Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 dessverre utviklet BS:G til å bli en rein såpe i sci-fi setting. Ble litt bedre i slutten på sesong 3, så får håpe siste sesongen blir det sesong 1 og deler av sesong 2 var. Lenke til kommentar
slipten Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 (endret) http://www.cinemablend.com/television/Scif...equel-9496.html Cinema Blend writer/editor Steve West is at this very moment, attending the Sci Fi Channel’s annual network Upfront. Prior to the gathering, he had the opportunity to sit in at a press conference with the cast and crew of Battlestar Galactica. Of the things that were discussed was the fate of the rumored BSG prequel, Caprica. Apparently, Caprica has officially been greenlit for production by the network. According to executive producers, David Eick and Ron Moore, SciFi has given them the go ahead to get started on what will be a 2-hour pilot for a potential series. Caprica will take us back fifty years before the first Cylon war and tell the story of the cylons’ origins. Their aim is to premiere it this fall. We’ll post more details if we get any. Så i løpet av høsten kommer pilot episoden av Caprica, jeg gleder meg litt allerede, men det kan vel aldri bli bedre enn BSG? Endret 19. mars 2008 av slipten Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Denne høsten allerede?. Jeg trodde Caprica var planlagt til våren 2009. Jaja, jeg skal da ikke klage om den kommer i år. Jeg er spendt å se hvordan Cylonene satte i gang opprøret sitt og hva som egentlig var årsaken. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Kom over noe som heter Battlestar Galactica Revealed og Battlestar Galactica The phenomenon. Noen som har peil på hva dette er? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Kom over noe som heter Battlestar Galactica Revealed og Battlestar Galactica The phenomenon. Noen som har peil på hva dette er? dokumentarer angående serien.. intervju med nerder osv Lenke til kommentar
ersa Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 På fredag (lørdag for oss) begynner S4! Lenke til kommentar
steingrim Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Oh yeah, det blir morro Dette har jeg ventet på en stund nå! Lurer på om jeg må se siste episode fra sesong 3 en gang til for freshe opp litt.. OT: Et fint sted hvis man liker å bli minnet på når episoder har vært via RSS er forresten http://rssepisodes.com/ -- ja, dette var på kanten til reklame Lenke til kommentar
Konstabel Snabel Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Kom over noe som heter Battlestar Galactica Revealed og Battlestar Galactica The phenomenon. Noen som har peil på hva dette er? The phenomenon er intervju med vokalisten i Anthrax, Seth Green og noen andre som prater om bsg og hvorfor de liker det blabla, Revealed er intervju med produsenter/manusforfattere ellerno. Ikke så ille, men noe mer enn 20min på hver hadde jeg ikke gidda å se. Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Godt med en liten dose BSG igjen da. S4 kommer til å ta helt av, det er jeg sikker på! Lenke til kommentar
Konstabel Snabel Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Utrolig spent på hva som skjer på fredagen. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 så begge episodene når de kom på søndag var det vel? var ikke noe nytt for de som har sett serien et par ganger og er aktiv på bsg fronten. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 (endret) Edit: Bare glem dette innlegget. Endret 4. april 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
-Turin_Turambar- Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Holy smokes, jeg gleder meg. Var langt nede (sett i serieøyne selvsagt), da jeg hadde sett finalen i sesong 3, og fant ut hvor lenge det var til fortsettelsen. Det var cliffhangers nok til tre finaler omtrent jo... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå