Killer_DT Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Må si meg enig der Lars, forventet endel mer. Syns egentlig den var litt kjedelig og at rom-slagene kunne vært litt mer omfattende. Lenke til kommentar
O.J Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Tydelig at dem ikke hadde et veldig stort budsjett å gå. Lenke til kommentar
FPShooter Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Noen som har prøvd spillet til BG? Sierra has released a playable demo of Battlestar Galactica, giving you the chance to try out this action-packed top-down space combat game set in the universe of the hugely popular sci-fi television show. Players can sign up to defend the Galactica, or play as the ruthless Cylons as they seek to remove the human menace from existence. Developed by Auran Games, Battlestar Galactica is now available for PC and Xbox 360. Demo: http://www.gamershell.com/news/43001.html Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Spilt det jeg, sånne type spill liker jeg ikke. Er liksom sånn dårlig at man kun kan fly rett fram ,og slosskampene er ikke akuratt så veldig kule. Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Dårlig spill. Last ned Beyond the Red Line istedet. Mye bedre og gratis i tillegg. Lenke til kommentar
Cell_v14 Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Har akkurat sett Razor og gleder meg som svarte til sesong 4 starter for fult Lenke til kommentar
Montag Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Et varsko til alle dere som ikke har sett Razor ennå: Pass for all del på at dere ser den utvidede utgaven av filmen. Om man bare ser tv versjonen sitter man igjen med et langt dårligere inntrykk. Dagens trivia: Dama som spiller Kendra Shaw i "Razor" har en far som er norsk-kinesisk-engelsk. Lenke til kommentar
FPShooter Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Hvordan ser man forskjell på versjonene? Jeg har en som er 1:27:29. Hvilken er det? Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 102 min (extended dvd edition) / 88 min (original television version) Lenke til kommentar
FPShooter Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Takk for tipset! Da har jeg fått tak i fullversjonen. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Jeg er bare på sesong 3 Episode 12 og har enda ikke sett taking a break from all your worries. Bør jeg vente med å se Razor? eller skal jeg se videre på sesong 3? Lenke til kommentar
MetroN Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Jeg ville ventet med å se Razor, til du har sett ferdig alt det andre. Kanskje de som har sett Razor er uenig, men det er i hvert fall det jeg har gjort. Dog... jeg så alle sesongene i feil rekkefølge først Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Jeg ville ventet med å se Razor, til du har sett ferdig alt det andre. Kanskje de som har sett Razor er uenig, men det er i hvert fall det jeg har gjort. Dog... jeg så alle sesongene i feil rekkefølge først Da ser jeg det i den rekkefølgen de ble lansert. Først alle episodene så Razor tilslutt. Vil jo helst ikke spolere noe ved å se noe jeg ikke vil se i razor om så er tilfelle. Lenke til kommentar
ersa Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Kan ikke huske det var noe som ville spoilet andre halvdel av S3 i Razor, men uansett så er det like greit å se alt i den rekkefølgen det ble lansert. Lenke til kommentar
MetroN Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Jeg var så smart at jeg først så hele sesong 2 og så halve sesong 3, før jeg startet på sesong 1 og fullførte serien slik den skal. Og etter dette igjen, så jeg miniserien. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Fikk nettopp Battlestar Galactica: Season One i posten og på diskene så følger det med en mini-serie på 4 timer eller noe sånt, hvilken rekkefølge skal dette sees i? Mini-serien etter fulgt av førstesesongen eller motsatt? Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Mini-serien etter fulgt av førstesesongen Stemmer det ja Lenke til kommentar
Manx Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Jeg tok av plasten og den ligger i den rekkefølgen på diskene også så da stemmer vel det Må bare komme meg igjennom en del annet før jeg kjører i gang... Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 (endret) Beklager at jeg utrykker meg slik men.... Fy Faen for en slutt på sesong tre da! Så netttopp ferdig den siste episoden. Jeg er helt i høygir! Jævlig kult!! Var pinadø så mange ahaha og Ahhh og Ohhh der på slutten at jeg ble helt spinnvill! Faktisk trillet det en liten tåre også... Nå ser jeg virkelig frem til Sesong 4 her! Når begynner de på igjen? Endret 13. desember 2007 av Mr. Gnom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå