Gå til innhold

Battlestar Galactica - Alle sesonger - Generell diskusjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har prøvd spillet til BG?

Sierra has released a playable demo of Battlestar Galactica, giving you the chance to try out this action-packed top-down space combat game set in the universe of the hugely popular sci-fi television show. Players can sign up to defend the Galactica, or play as the ruthless Cylons as they seek to remove the human menace from existence. Developed by Auran Games, Battlestar Galactica is now available for PC and Xbox 360.

Demo: http://www.gamershell.com/news/43001.html

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Et varsko til alle dere som ikke har sett Razor ennå: Pass for all del på at dere ser den utvidede utgaven av filmen. Om man bare ser tv versjonen sitter man igjen med et langt dårligere inntrykk.

Dagens trivia: Dama som spiller Kendra Shaw i "Razor" har en far som er norsk-kinesisk-engelsk.

Lenke til kommentar
Jeg ville ventet med å se Razor, til du har sett ferdig alt det andre. Kanskje de som har sett Razor er uenig, men det er i hvert fall det jeg har gjort.

Dog... jeg så alle sesongene i feil rekkefølge først :)

Da ser jeg det i den rekkefølgen de ble lansert. Først alle episodene så Razor tilslutt.

Vil jo helst ikke spolere noe ved å se noe jeg ikke vil se i razor om så er tilfelle. :)

Lenke til kommentar

Beklager at jeg utrykker meg slik men.... :)

Fy Faen for en slutt på sesong tre da! Så netttopp ferdig den siste episoden. Jeg er helt i høygir! Jævlig kult!!

Var pinadø så mange ahaha og Ahhh og Ohhh der på slutten at jeg ble helt spinnvill! Faktisk trillet det en liten tåre også...

Nå ser jeg virkelig frem til Sesong 4 her! :thumbs:

Når begynner de på igjen?

Endret av Mr. Gnom
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...