Mala Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Nei dette har eg gledet meg til lenge altså, BSG er fantastisk bra! Lenke til kommentar
O.J Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 BSG er helt fantastisk! spesielt episoden Pegasus og de episodene etter den gav meg frysninger nedover ryggraden. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 It means that the show airs on Wednesday night, at 9 p.m. Eastern time or at 8 p.m. Central time (both U.S.) Altså de skriver klokkeslettet for to tidssoner. Det er 7 og 8 timer bak oss om jeg husker rett. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Kan dere slutte å diskutere hvordan man får sett BSG - særlig metodene som det ikke skal snakkes om på forumet samt andre serier, og konsentrere dere om serien i seg selv? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 whooo! litt treg start egentlig.. men ser ut til at det blir kickass neste episode Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Kan dere slutte å diskutere hvordan man får sett BSG - særlig metodene som det ikke skal snakkes om på forumet samt andre serier, og konsentrere dere om serien i seg selv? Jeg bare skruer litt på knotten bak i nakken, så får jeg live feed inn i skallen med superduper kvalitet! Lenke til kommentar
O.J Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 whooo!litt treg start egentlig.. men ser ut til at det blir kickass neste episode 7020031[/snapback] likte starten veldig godt. masse bra å bygge på her framover. Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Ahh har gledet meg til denne dagen i månedsvis!! Nå er det endelig tid for BSG igjen!! Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Genialt, to klinkende nye/en dobbelepisode å se fram til. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Etter å ha sett dobbeltepisoden er det bare å slå fast at dette var jaggu bra saker. Det var jo helt for jævlig sadistisk det som skjeddde med Starbuck; jeg har vanskelig for å forestille meg noen verre psykologisk tortur. Gleder meg som et barn til neste episode. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Ja eg likte disse to episodene meget godt. Herlige start dette altså! Lenke til kommentar
O.J Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Ja, lurte litt på det der med StarBuck. Var det en straff for at hun torturerte og drepte han fyren, eller mener han virkelig at dem hører sammen? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Ja, lurte litt på det der med StarBuck. Var det en straff for at hun torturerte og drepte han fyren, eller mener han virkelig at dem hører sammen? 7026228[/snapback] var nok det at han vil ha hu .. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Altså, selvfølgelig er det å sitte innelåst i en leilighet og kan drepe en mann som bare kommer tilbake neste dag like fin, en straff. Det bryter deg ned psykisk å se at ingenting fører fram. Syns det var verre med jenta, der snakker du psykisk terror på høyt, planlagt nivå. Fikk også litt nazi-feeling da dem sa "let them stretch their legs for five minutes". Stygt regime det der. Blir spennende å se hvordan det går med motstandsgruppa og de nyankomne fra Galactica..! Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Ja, lurte litt på det der med StarBuck. Var det en straff for at hun torturerte og drepte han fyren, eller mener han virkelig at dem hører sammen? 7026228[/snapback] var nok det at han vil ha hu .. 7026705[/snapback] Hvem vil ikke det Skikkelig bra episoder, gleder meg til neste uke Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Likte veldig godt dobbeltepisoden. Ser frem til å se forsettelsen. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Er som sagt tidligere masse å bygge videre på her - håper ikke det blir for mange parallellhistorier som skal gå på én gang. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 http://www.scifi.com/battlestar/video/inde...tures&vid=35344 lolololololololololol Lenke til kommentar
DrThomas Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Oooo, sett dagens episoden, og kan trygt si at dette lover bra fremover! Neste episode kommer det til å ta helt av igjen, blir masse action! Utrolig rå serie Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 jeg vil bare si .. TUSEN TAKK SCIFI CHANEL for å ha herpet neste episode! Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): de sa tydlig i previewen "2 battlestars just jumped into orbit" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå