Gå til innhold

Battlestar Galactica - Alle sesonger - Generell diskusjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan dere slutte å diskutere hvordan man får sett BSG - særlig metodene som det ikke skal snakkes om på forumet samt andre serier, og konsentrere dere om serien i seg selv?

Jeg bare skruer litt på knotten bak i nakken, så får jeg live feed inn i skallen med superduper kvalitet! :thumbup:

Lenke til kommentar

Etter å ha sett dobbeltepisoden er det bare å slå fast at dette var jaggu bra saker. Det var jo helt for jævlig sadistisk det som skjeddde med Starbuck; jeg har vanskelig for å forestille meg noen verre psykologisk tortur. Gleder meg som et barn til neste episode.

Lenke til kommentar

Altså, selvfølgelig er det å sitte innelåst i en leilighet og kan drepe en mann som bare kommer tilbake neste dag like fin, en straff. Det bryter deg ned psykisk å se at ingenting fører fram. Syns det var verre med jenta, der snakker du psykisk terror på høyt, planlagt nivå.

Fikk også litt nazi-feeling da dem sa "let them stretch their legs for five minutes". Stygt regime det der. Blir spennende å se hvordan det går med motstandsgruppa og de nyankomne fra Galactica..!

Lenke til kommentar
Ja, lurte litt på det der med StarBuck.

Var det en straff for at hun torturerte og drepte han fyren, eller mener han virkelig at dem hører sammen?

7026228[/snapback]

var nok det at han vil ha hu ..

7026705[/snapback]

Hvem vil ikke det ;)

Skikkelig bra episoder, gleder meg til neste uke :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...